Autografer HV71

Hej.

Rensade ur mina gamla saker häromdan och hittade den här bilden på HV71 med autografer som jag fick någon gång runt 2005 om jag inte minns fel.

[url]https://imgur.com/a/ooJfn[/url]

Är det någon som vet vilket år den är ifrån och vilka spelare som har sina autografer på den? Jag kan i alla fall urskilja att Stefan Livs autograf finns längst till höger. Och också, är en sån här bild värd någonting?

/Tobias

Det är från guldsäsongen 2003/2004. Ser att det är bland annat är Pelle G, Hellkvist, Olausson och Tuppen mfl.

Oklart hur mycket den är värd, men tror inte du kan förvänta dig någon större summa.

En finfin raritet som bör hänga ovanför kudden.
Jag tror tvärtom, vad jag ser, med samtliga autografer kan vara värt lätt en tusenlapp.

Ser, vad jag tror att Stefan Liv har signerat. Det smäller på duktigt och vet att hardcore-fans
betalar skjortan för det.
Sonen blev erbjuden 500:- för ett hockeykort med Stefan Livs autograf.
Jag har fått nästan 5-siffrigt bud på Lance Wards finalklubba med autograf. Svar: Självklart NEJ.

Jag har Livs klubba signerad från säsongen 03/04. Vad kan den vara värd tro?

fick en guldhjälm efter guldet 2010 tror att det var petraseks men är inte helt säker haha :slight_smile: den har stått på hyllan i 8 år nu men alla ii familjen uppskattar den inte lika mycket som mig tyvärr,va kan en sådan vara värd tror ni? tack och heja the blues

Har en liten tröja med Sune Bergmans autograf. Höll även på att byta till mig Keskinens autograf för säkert 15 år sedan mot några smällare. Men snubben ångrade sig. :frowning: