Jag och en kompis satte betyg hur vi trodde att laget skulle prestera denna säsong och detta kom vi fram till , (1-5) där 5 är bäst och man kunde sätta halva också 4,5 , 3,5 etc och vi fick då fram följande snittbetyg - tror ni det är rimligt ? Vad är mest fel enligt er ? Kom gärna med en egna betyg på spelarna så kan vi se efter säsongen vem som kommer närmast sanningen.
Nu beror det lite på exakt vad en femma etc egentligen betyder.
Men jag tror Brännström kommer göra en godkänd säsong. Fisken kommer få högre betyg när vi sammanfattar, Lyrenäs lägre än 3.5. Känslan är också att Kaski och Lenc ligger något högt. Tror också Tedenby kommer få en roll som gör att han kommer få godkänt.
Sorry men var tvungen o testa omröstningsfunktionen.
Inte meningen att kapa tråden men
tror jag löst hur man gör men blir ju svårt att se på individuell nivå vem som gissat bäst. Men man får ju ett snittsiffra på hur folk tror.
Ja, saknar tyvärr tiden att själv fixa med detta, men det var något sådant jag tänkte mig, hade varit kul att se vad folk tror vs sedan med Lejaques vanliga omröstning efter säsongen se vilka som hade bäst “scouting-abilities” .
Då kan vi dels se vilka som har bäst pejl … och dels vilka som har mer av “Nubben/Diabolics-kvaliteter”