Bortatråd: Örebro - HV - 4/1

Jag brukar parkera längs gatorna runt Behrn Arena, men ja, de platserna är så klart begränsade och kräver att man är där i god tid. Har dock funderingar på att eventuellt ta en ölbärs eller två, så blir nog annat färdsätt denna gång.

3 gillningar

Schysst, men kommer uppifrån :smile:

Jag och @lejacques glider nog in runt 17,30 tiden. Vore kul om några andra ville sammanstråla.
Kanske käka en bit mat eller bara snacka lite skit. Hör av er i så fall :slight_smile:

1 gillning

Jag är inte främmande för detta! Har ni någon tilltänkt plats?

2 gillningar

Alltså jag önskar er den bästa matchen ni sett någonsin nu!

3 gillningar

Ingen aning. Jag har dålig koll på Örebros matställen men är öppen för förslag :slight_smile:

Med tanke på er ankomsttid är det kanske idé att hitta något nära eller iaf på väg mot Behrn Arena. Ni kommer med tåg va? Vill man ha möjlighet till ölbärs? Närmsta pizzeria är kanske inte att underskatta, för ändamålet.

Kalle! Jag har bokat!

1 gillning

Jag kommer nog nåt sånt också, kanske nån minut senare. Behöver lista ut var jag ska göra av bilen sen, undrar om det är för sent för att ställa den i närheten av arenan eller inte?

Hursomhelst är jag på för att käka något, öppen för random pizzeria som @Kalle föreslog eller något annat.

2 gillningar

Tror inte att det är något problem att hitta plats runt arenan om du är där så långt innan.

Max finns ju vid Bern. Inte askul kanske, men ligger nära arenan.

Eller Brödernas vid Google Maps

Här kan man iaf köpa en bärs vid behov.

2 gillningar

Om valet är Brödernas eller Max så röstar jag på Brödernas :slight_smile:

Jag med!

Jag är jävligt sugen på att slänga mig i bilen och köra till Örebro nu. I vanliga fall finns absolut inget som drar i Örebro så detta måste vara en unik känsla, som aldrig tidigare infunnit sig i mänsklighetens historia. Vi skapar magi på detta forum, det är helt klart.

12 gillningar

Ska jag boka bord på brödernas? Hur många blir vi?

Kör på! Jag tror att vi är 5 (eller jag säger 6 eftersom @Diabolics snart övertygat klart sig själv och sätter sig i bilen :))

1 gillning

Kommer du diabolics?

Boka gärna ett bord för 6 till kl 17:30 - jag ser till att vara på plats då, så inväntar vi resten.

Jag hinner inte till 17.30 :frowning: