Bortatråd: Örebro - HV - 4/1

Jag tänkte inta bortastå på årets första match på torsdag - känns som en sjukt viktig tillställning (som vanligt). Vinst så är det 5 pinnar upp till Örebro och kanske bara nån pinne till strecket. Undrade lite om någon annan från forumet tänkte röra sig dit, vore kul att snacka lite skit och fira tillsammans på läktaren när HV krossar gnällbältet. :wink:

KÄMPA HV!

3 gillningar

Nu blev man ju sugen… Hade helt glömt bort att det var Örebro borta…

2 gillningar

Hade vart jäkligt schysst.
Jag kollar situationen hemma och återkommer.
@lejacques ska du åka?

1 gillning

Samma här. Kollar familjesituationen :smile:

2 gillningar

Jag måste kolla jobb/familj men är inte omöjlig heller :smiling_face_with_three_hearts:

2 gillningar

Går de nån anordnad buss av northbanks eller är de samåkning ni tänker på med egna bilar ?

Tror aldrig jag sett hv göra mål i Örebro så passar för er skull!

Jag kommer att vara på plats!

2 gillningar

Det gäller att se det positivt, i år är vi obesegrade på bortaplan!

6 gillningar

Har o andra sidan inte vunnit hemma…

1 gillning

NBS har ingen resa, hur folk tar sig är nog olika. Jag hoppas iallafall vi blir ett litet gäng på bortastå! :slight_smile:

1 gillning

Biljett till bortastå bokad👍 får hoppas HV avgör efter full tid så jag hinner med tåget 21.57😅

7 gillningar

Hur är ditt bortafacit @lejacques ? :star_struck:

2 gillningar

Svagt. Men det är ju HV:s också …:rofl:

3 gillningar

Tänkte att kanske åka upp med egen bil. Om de blir så så kanske de finns en plats över. Bor du i Jönköpings trakten ?

Jag har också köpt min biljett nu, med @Kalle och eventuellt @The_Wall, @jordfelsbrytare och @powerplay så har vi väl kärnan till en liten klack! Såg några i en facebook grupp för HV-fans i stockholm som också skulle dyka upp.

@powerplay Jag åker inte från Jönköping men det kanske är någon annan av ovan som vill haka på i bilen.

Jag tar med mig vad @Fyboda skrev, inga bortaförluster än, nu vänder vi på bladet och börjar med lite vinster igen. SÅ JÄVLA TAGGAD!

4 gillningar

Jag kommer dessvärre ej loss från jobbet så jag missar att åka upp :frowning: Var jäkligt taggad!

Till er som kör bil dit och ej varit där innan, tänk på att det, i motsats till de flesta normala större arenor i Sverige, inte finns någon större anslutande parkering… Så kom i god tid för att kunna parkera någonstans på stan och gå till arenan.

1 gillning

Såg på Örebro fotbolls hemsida att det skulle finnas ett parkeringshus i närheten - brukar det vara kört att få plats där?

Finns men vad jag fattar som svårt att få plats om man inte är i sjukt god tid: Parkering - EyraCenter

Jag kommer :muscle:

3 gillningar