Bortatråd: Örebro - HV - 4/1

Hemresan svider inte så mycket nu. Så sjukt skönt!

5 gillningar

Jag tar över stafettpinnen på lördag.

7 gillningar

Vet inte vem Manne Nilsson är som lagt upp denna (och skapat den?) men satan vad bra den passar ikväll!

Tack forumets hjältar och alla andra på bortastå för en underbar match framför TVn, tack även till HV!

4 gillningar

5 stjärnor till bortaklacken idag! Förstklassigt!

8 gillningar

Stort tack för en trevlig kväll! :heart:

6 gillningar

När blir nästa är frågan?

Jag tycker det var en bra kram!

4 gillningar

Tack alla inblandade för en fantastisk kväll :smiley::heart:
Vi har ätit och druckit gott.
Gjort vårt bästa för att hålla igång på läktaren.
Samt kramats lite :smile:

8 gillningar

Hur var det att sjunga ”den som inte hoppar gillar Cluben”? När det var helt dött i berhn arena förutom HV klacken :smiling_face_with_three_hearts:

Den ramsan kan ju skapa förening med örebroarna, men för övrigt kan jag tycka att den och andra “hata lhc”-grejor inte direkt skapar så mycket pepp på bortaplan.

4 gillningar

Jag har inte riktigt förstått grejjen med att 20 personer hoppar och sjunger “den som inte hoppar gillar klubben” i HG. Antar att Lhc är nöjda med upp mot sju tusen som inte hoppar.

Jag står inte bakom några “hata ramsor”
Jag föredrar att hylla det egna laget.

6 gillningar

Jag kommer på mig själv, såhär ca 24 timmar senare, fortfarande vara uppriktigt upprymd av gårdagens händelser - vinsten så klart, men kanske framförallt gemenskapen på ett välbesökt bortastå
I Behrn arena i allmänhet, men ett underbart forumhäng innan och under matchen, i synnerhet! Gång på gång under dagen idag har jag tänkt tillbaka på gårdagen, med stor glädje!
Tack alla närvarande, både på bortastå och på hemmaplan!

9 gillningar

Håller med om allt du skriver.
Det var verkligen en kväll utöver det vanliga.
Haft ett leende på läpparna flertalet gånger under dagen när jag tänkt på gårdagskvällen :smiley:

9 gillningar

Nu när det lagt sig lite (vi vann på bortaplan!) så måste jag också säga att matchen blev långt över förväntan tack vare alla som tog sig dit :heart: . Grymt kul! Det här måste vi göra igen. Tack även till alla på forumet som hakade på i den här tråden och matchtråden, kul att läsa i pauserna. Sveriges bästa forum, utan minsta tvekan.

(Sen undrar jag om det är en slump att de två bortavinster vi har båda kommit på matcher med väldigt stark uppslutning på bortastå…?)

8 gillningar