Borttagen tråd?

Jag skrev en stor tråd om hult Davidssons värvningar och den verkar ha bluvit bortplockad utan förklaring… Eller är jag blind?

Jag undersöker!

Uppskattat !

Inte första gången en tråd eller kommentarer, som inte bryter mot några regler, raderas. Så amatörmässigt och illa skött forum att en moderator ska radera trådar och inlägg för att han inte gillar dom.

Tack för din feedback Kamy. Det känns motiverande att försöka hjälpa till här när man läser det du skriver.

Och ja, det deletas saker som du säkert bedömer vara på “rätt” sida om din regeltolkning. Men nu är det så att det inte är du som har rollen att tolka reglerna. Det har vi som administrerar. Det kan du välja att acceptera och anpassa dig till, eller välja att inte medverka här. Om något blir konstigt hanterat så är den naturliga vägen att lista ut vad som hänt att fråga, precis som sker i denna tråd, sedan försöker vi reda ut och rätta till, oftast utanför den publika delen.

Dialolics har givit mig en förklarning och jag godtar den.

Om det händer igen dock så blir jag ju såklart lite sur, men det gör det nog inte :slight_smile:

Vi moderatorer får hålla en logg för allt som blir fel och sedan ta fram linjalen vid nästa sammankomst och så får folk lägga fingrarna på bordet… så skall vi se om vi inte kan få bukt med saker som denna. Skulle det inte räcka så finns det en mod som har batong har jag hört… :wink:

Du hör mkt du :laughing:

Har också fått inlägg borttagna eftersom de inte matchade en viss mods åsikter. Riktigt barnsligt gjort också då han raderade mina inlägg så fort de blivit synliga, tror tyvärr ingen annan hann se då inläggen verkligen inte var farliga

Sånt skall inte ske. Vi tar dock bort en del saker i seriösa tråden, som är den tråd vi modererar hårdast. Den har special-regler. Dyker det upp ett surt “bläää, hoppas inte detta stämmer” tre timmar efter ett seriöst rykte lagts upp så FET-deletar jag det inlägget så fort jag ser det eftersom det:

  1. är surt

  2. Bumpar tråden och får en att bli nyfiken

  3. är surt

  4. luktar kiss

  5. ligger i fel tråd

Nä det var inte på seriösa det gällde.

Ok, då skall det skötas bättre. Vi ber om ursäkt och ser detta som ytterligare en anledning att skärpa oss.