Är det bara för mig det inte är något ljud från arenan och kommentatorerna sitter och snackar med varandra i komradio?
Jag fattar inte CHL, man försöker och försöker att få det att växa men man har inte ens en fungerande website med live statistik, man har knappt kommentatorer…det är så flummigt
men aja hejja Hv hoppas vi vinner skiten!
1-2…
Där var backarna bra jävla softa framför mål…
Ja för komradio men har nått slags ljud från arenan iaf, om än ganska dåligt det med
Hv släpper ett i bp. Det får vi träna på under uppehållet.
blivit en riktig akilleshäl, työver saknar vi ju tre bra bp spelare
Hv verkar ha fått skador bland forwards för såg att Borgman lirade forward nyss!
1-3…Maaaaaartin Thörnberg
Det får fan inte va sant…
1-3
Thörnberg måste vara i sin livs form
PANG 3-1.
Bara jag som har mono-ljud i en högtalare. Bilden blev helt plötsligt bra - HD kvalitet.
Under Powerbreaket pratade Lindbom/Rahm om att “flytta om i femmorna…”
Frostis kom och sa nåt i stil med: - Jag har kylt ner det, vi får ge det en stund…
Surt sa räven!!
Nån som vet om någon forward gått sönder?
Hoppas det gick bra för Törngren där - annars var det skada nr 3!

kny:
Hv verkar ha fått skador bland forwards för såg att Borgman lirade forward nyss!
Frostis kom och sa nåt i stil med: - Jag har kylt ner det, vi får ge det en stund…Surt sa räven!!
Du vet inte vem det handlar om?

kny:
Frostis kom och sa nåt i stil med: - Jag har kylt ner det, vi får ge det en stund…Surt sa räven!!
Tack för ditt inlägg. Bra jobbat.

Nån som vet om någon forward gått sönder?
Sandberg och Brithen snackades det om.
Vet inte vad som är sant, men vi får se vilka som dyker upp.

Lakun:
kny:
Det får fan inte va sant…
Hoppas det gick bra för Törngren där - annars var det skada nr 3!
Vadå har hv fått två andra skadade?

kny:
Yes. Lindbom sa nått om två man och de börjar bli lite mkt nu - så han frågade Rahm om han kunde låna en back. Verkade som att de kom överens om Borgman.