CHL Åttondelsfinal 1: Sparta Prag - HV71

Men satan då. Detbehövef vi ju verkligen inte. Nån som vet om det är illa med dom?

4-1

Kan vara den sämsta tv produktionen jag sett, har dom det så här i Tjeckien jämt eller är det pajas CHL som styrt upp det så här dåligt?

Ljudet från kommentatorerna är typ mono och låter som det kommer från komradio.
Bilden får stora pixlar titt som tätt som när man kollar på en kass stream.
Man har tekniska problem hela första perioden

Nu hade jag redan Eurosport 1, annars hade jag blivit rätt förbannad om jag betalat för detta.

Törngren var inne nyss!

O nu sitter han i utvisningsbåset… :laughing:

Är det Sandberg och Christensen som saknas?

Diving?

Allt bra med Törngren iaf för han var inne & spelade. Situationen såg dock äcklig ut. Han åkte in med ansiktet in jag sargen och fick 100 kilo Tjeck i nacken som gjorde smällen värre. Men verkar gått fint som tur väl är! :smiling_face:

Brithén har spelat, Törngren också. Är Sandberg borta? Sundh har jag inte sett något i andra, vad har hänt med honom?

Vill bara passa på att berømma Stenlund, vilken match 1 mål och 1 assist!

Thørnberg ligger ju inte risigt till heller med 2 fulltræffar!

4-1 efter två spelade.
Sparta har svårt att skapa farligheter trots många skott. HV mer effektiva.
Stenlund är het. Han borde få mer istid i nästa.

Sandberg kom aldrig tillbaka efter sin smäll i andra.
Hoppas verkligen inte det är nåt allvarligt.

christensen försvann i andra med va?

domarna verkar inte så noga med regler å så i denna match

Verkar som Sandberg ginte spelade efter smällen som man inte fick se nån bra repris på. Men såg ut att grina lina. Var väl crosscheking i ryggen eller? Borde förbjudas inte konstigt många hockeyspelare får ryggproblem.

Inte säker på att du förstått hur man använder det uttrycket :stuck_out_tongue:

Eurosport och deras stream har alltid varit kassa. Förra sändningen köpte jag HD en månad.
Bild via “ComBort” och deras HD är ruskigt bra.
Ljudet kan jag bara hålla med om. Är detta 2016 eller kortvåg och 1916?

Haha kommentatorerna har telefonkonferens, hörde ni knapptrycket. lät precis som en telefon. amatörturnering.

Alltså seriöst, kul med 4-1, men hur många har egentligen utgått? Hur såg smällen på Sandberg ut? Håll oss gärna uppdaterade.

Har jag fel eller gäller skadorna sundh, Christensen och Sandberg, sundh spelade väl ej sista 15 av andra?

Christensen var inne i slutet.