CHL: Esbjerg Energy - HV71

[size=150]Esbjerg Energy - HV71[/size]

Bortamatch mot danska Esbjerg i CHL gruppspelet nästa för HV71.
HV vann med 3-0 mot danskarna i söndags.

[size=150]FORZA HV71!![/size]

Mycket stort tack, Lord macce till alla matchtrådar, mvh mod/admin.

Tack, det uppskattas :slight_smile: …Lord :wink:

Sänds på SVT Play idag.

Hoppas på mer utdelning ikväll och fler som bidrar. Vi får ju in lite mer spets ikväll med Sweatt och Wännström.

Det kommer att bli spännande att se Sweatt, även om jag inte har allt för stora förväntningar hans första match för säsongen.

Kan man spola tillbaka matchen och se den i från början typ mitt i matchen tro? Har lite att göra innan matchen så vore perfekt att få se den från start trots att den redan börjat runt kl 20.00. Vill dock inte missa något så om det inte går så får jag helt enkelt safa och se livesändningen.

Jag tror det ska fungera alldeles utmärkt.

Laget
1:a
Thörnberg - Ullström - Figren
2:a
Sweatt - Stenlund - Tedenby
3:e
Sundh - Ejdsell - Wännström
4:e
Wärn - Bengtsson - Andersson
extra: Engvall
Backar
1:a
Pilut - Ytterell
2:a
Reese - Brännström
3:e
Berglund - Persson
Cederholm

Spännande kedjor. Tror de kan leverera idag nu när alla fått lite matcher på sig att skaka av sig rosten.

Sänds matchen verkligen på SVTPlay? Jag kan bara hitta den på en stream från Betsafe? :unamused:

svtplay.se/video/14245212/i … -aug-19-30

jadå men börjar inte förrän 18:55

Ja, matchen visas på SVTplay. Sitter och väntar ivrigt på att sändningen ska dra igång nu, haha!
Nu kör vi boys, hoppas på att killarna skakat av sig lite skridskorost och kan leverera ikväll.

Blir intressant att se Sweatt ikväll, självklart kommer han vara lite ringrostig, men vissa tendenser kanske han visar ändå?

Tippar seger med 4–2. Thörnberg gör 2, Figren 1 och Sweatt skrinnar ifrån sin back och sprätter upp den i bortre.

Ja, ögonen är det första man blir blind på… :laughing: :laughing:

Kollar på sport 2 HD men då får man nöja sig med danska kommentatorer :imp: fast kanonbild :smiley: :smiley:

Tack Junior.
Finns flera som inte hittar matchen.

Yes Yes

Thörnberg petar in 1-0 i PP efter en rörig situation framför mål.

Jäg tänkte också kolla där men klarade inte av att lyssna på dom.