CHL: Redbull Salzburg - HV71

Mål i sex raka matcher. Mkt mkt bra.

På riktigt, ska dom skita i matchen nu eller? nån som vet om det går att komma runt den jävla tennismatchen nånstans på dplay för att få se det man vill se.

Riktigt dåligt 5v3 spel, statiskt och ganska kasst puckflytt. Vilket sedan ledde till att Arla tog en utvisning, 3v4 nu.

Ganska bra tryck av HV i 3v4 dock, 4v4 nu och sen BP.

Samma fråga, ser ni matchen nånstans?

Hur ser du matchen?

Det går att googla lösningen.

Haha, men kan du inte bara dela med dig av “lösningen”?

Eller så kan han inte det utan att bryta mot forumets regler… jag fick veta det jag behövde iaf… tack

Alternativt, om man inte riktigt litar på streaming-sidor som så, så har t.ex. Unibet en sändning.

1-1

eurosportplayer.se/live.shtml

69 kronor i månaden, utan bindningstid. Inte jättebra bild men det får duga.

Ganska bra period av HV som har mest att säga till om. Däremot dåligt 5v3 spel som man borde förvaltat istället för att ta en utvisning på. Ganska segt med ett sent mål mot sig, men fortsätter HV som i första så bör de vinna matchen med några mål.

Tennisen slut.

Det var på tiden.

Känns som Söderström inte hade en helt optimal position på returen vid målet… Liggandes på mage med benskydden inne i målet. Borde stått upp bättre där

Ha ha ha
Håller med.
Fick ringa COMHEM och makulera min beställning som gjordes där idag på HD.
Killen i supporten fattade inget. De hade heller inget nummer till dem.
Får ta några öl så man slipper bry sig om bildkvalitet.

[size=150]Då det är förbjudet att dela fulstreamar på detta forum så har den tagits bort och personen i fråga är kontaktad. Vi kan och får inte bryta mot upphovsrätten på detta forum. Det är nolltolerans eftersom forumet kan bli nersläckt dom följd! Sen att eurosport är dumma i huvudet, det är tyvärr något vi får leva med! [/size]

Nu är skiten igång missade hela första perioden och nu laggar det loss så går ju fan inte se skiten ändå. Det är som vanligt med andra ord.

Vad röker dommarna???