CHL: Redbull Salzburg - HV71

Fan va gött o se Ted täppa till truten på alla tradiga belackare

Brithen kan bli rätt bra i år ändå. Skönt om vi får bra valuta för pengarna.

Super Ted! :smiley:

Den lyckan varade inte länge. :confused:

Det blir alltid mål i HVs PPn, men inte alltid i rått mål…

Det är ju Eurosport 2 som sänder helt legalt. Fast den finns inte på Telias mellanpaket.

Önerud gör 3-2. :slight_smile:

ganska mycket pp/bp i denna pärren

Alla kanaler streamar utmärkt på Dplay utom matchen man vill se. Kräver Hockey mer eller varför är det alltid problem med hockeysändningarna eller framförallt HVs matcher. Nån som medvetet försöker sabotera kanske? Hatar det här, jag vill se alla matcher.

Snyggt Reese.

Jag ser att det är fight men ej vilka det är och vem som vann. laggar för mycket.

Det är din uppkoppling som felar. Inte ett lagg för mig och då castar jag även sändningen.

Fan att man missa en sån här match då. hoppas det går få tag på repris nånstans

Va fasen kan de va då. har 95 /10 enligt tp test. ska va 100/10
Är det för dåligt?
Men konstigt att allt annat fungerar utom just denna kanal på Dplay

Gott av Reese att plocka honom. Men frågan är om det verkligen är värt det, Reese är ju bra.

Nej men beroende på var du ser den kan det vara strul ändå. Testa någon annan av de tillgängliga/tillåtna ställena som finns.

Okej så problemet är troligtvis Dplay. ni stremar direkt från eurosport eller?
Kostar ju tyvärr en slant, kanske ska sikta in mig på en annan tjänst till nästa match och säga upp den här skiten.

Jag kollar via Dplay och castar till teven via Chromecast. Fungerar ypperligt!

Från datorn, Castar vet jag inte vad det är för nåt? hänger inte riktigt med i tekniken.
Märkligt att det inte fungerar för mig just bara den kanalen. inga virus på datorn klarar spel på hög upplösning tillräcklig uppkopplingshastighet. Är det nåt som jag inte vet som jag borde i nån inställningen nånstans tro

Annat alternativ är ju Migane TV (testa gratis i 7 dagar)… vet inte hur det flyter på om man kollar i datorn då jag castar från mobilen…