CHL: Redbull Salzburg - HV71

Har samma problem när jag kollar från olika streaming-tjänster…

eurosport på dplay laggar här med. har 100/100. kör ful stream istället.

Blir inte klok på varför det ibland funkar jättebra medans andra har världens problem och ibland tvärtom.
Kan va samma sak med Cmore ibland att det inte alls fungerar men andra har inga problem medans när andra har problem funkar det oftast för mig.

Jag tror att alla “belackare” är helnöjda om Ted gör en bra säsong! Det verkar vara nåt sorts missförstånd (eller vilja att inte vilja förstå) att kritik mot en underpresterande spelare innebär att man vill se den spelaren misslyckas, det är precis tvärtom. Min drömsäsong skulle vara att samtliga spelare i HV spelade sitt livs hockey och att det inte fanns något (eller någon) att kritisera.

Någon som kan berätta om matchen och vem Reese bråkade med?

Deras top-scorer

Fast det verkar konstigt att dom ska fungera bättre, lyckas dock aldrig hitta några ändå. Bara spelsajter som vill ha pengar.

Jo men “belackarna” har ju dömt ut honom som värdelös, taskig moral, dålig lagspelare, bör dra hem till ängelholm jada jada…

Genom att spela bra så tystar han ju effektivt den skaran.

Det är skillnad på kritik och häxjakt.

Regnet: Du slår in öppna dörrar, spelar han bra och kämpar så finns det ingen anledning att klaga på honom.

Bogani: häxjakt tycker jag är ett kraftigt over statement

Aj aj aj
Önerud verkar vrida knäet.
Linkar av

Skador skador skador, nu får de fan va nog av dessa j-vla skador!!

Brithens spel har lämnat mycket att önska under senaste säsongen. Det som däremot saknats i mycket av kritiken är en förståelse för att han var i princip skadad hela förra säsongen, även de matcher han spelade.

Såg det väldigt illa ut för Önerud?

Önerud är väldigt viktig. Hoppas det bara är en säkerhetsåtgärd. Lias Anderssons försäsong lämnar tyvärr mycket övrigt att önska. Törngren och Sandberg måste komma igång med snart. Teds försäsong är väldigt positiv. Reese kan vara en guldklimp framöver.

Tycker att både Sandberg och Törngren har gjort en helt godkänd försäsong. Vilka förväntningar hade du på Lias Andersson?

Sätt femman och stäng matchen nu då.

Super Ted slår till igen! :smiley:

enklare mål kommer han aldrig någonsin igen att göra haha

Tidd!
Han har haft det i sig hela tiden. Ibland kan det vara smart att vara lite kall och låta en spelare få en chansen att bli skadefri och komma i form – istället för att bryta kontraktet.