DELNING: HV71 - Frölunda (fredag 20/1)

Sorry för att denna tråd kommer upp så sent.
Än så länge finns där 2 platser lediga.

Kan tänka mig 2st!

Bra.
Fler som är intresserade? Kom ihåg turordningsreglerna!

Det är inte “först till kvarn” förens 48 timmar före nedsläpp. Alla som vill får visa intresse, sedan delar vi ut efter turordningsreglerna som man finner i denna forumkategori.

Dessutom: vi ser hellre att flera forumdeltagare får chansen än att en lånar flera biljetter. Men självklart lånar vi ut alla 4 till vem som helst om de är lediga. Platserna skall fyllas!

Hej!

Finns det en möjlighet att köpa 2st platser till matchen?

Lite osäker på hur det funkar, är hur som helst intresserad av 2st.

Köpa?

Vi lånar ut våra platser gratis. utefter reglerna.

Däremot finns det ju platser bredvid om man vill köpa enkelbiljetter genom tickster, förutom de man lånar. Vi har platserna 227, 226, 225, 224. Platserna till vänster om 224, såsom 223 etc kan man köpa. Till höger om 227 är det en gång sedan klacken.

Tack för informationen, då är jag med.

Är som sagt intresserad av 2st platser till den matchen.

Bra.

För att säkerställa att alla förstår syftet med detta: Vi vill främja supporterskapet och glädjen bland fans, i detta fall i första hand fans på detta forum. Således är tanken att man lånar dessa för att i första hand träffa andra fans från forumet, inte för att ta med sig polarna. Vi är inte emot att man tar med sig polare eller familj när det finns platser, men tanken är att de i första hand skall nyttjas av forummedlemmar om sådana visat intresse.

Som det ser ut nu, då vi har två platser lediga, är att vi med glädje ger en till @Fyboda och en till @Jokkalainen .

Skulle det visa sig att ingen av dessa två vill gå, och ingen annan heller, då är det fritt fram att ta även den andra biljetten. Detta gäller fram till 48 timmar före nedsläpp, sedan är det först till kvarn.

1 gillning

Släpper min till forumets förfogande då :slight_smile:

Tar gärna den andra biljetten, om ingen annan forumsmedlem är intresserad förstås.

Onsdag 19.00 är deadline för att visa intresse, sedan delar vi ut efter reglerna om det finns intressenter för alla platser. Om inte går det över till “först till kvarn” vilket i detta fall betyder att om ingen annan visar intresse så tillfaller två biljetter till @Fyboda som vi sedan förmedlar via tickster till den email man använder i sin profil/inloggning här på forumet.

Deadlinen har passerat för att visa intresse, @Fyboda kommer få två biljetter per email. Skicak gärna ett PM när du har löst ut biljetterna så jag vet att det funkar.

Tackar och bockar så hjärtligt!

1 gillning