lördag 6 december
HV71 – Malmö Redhawks
Starttid: 15:15
224: @Kongomongot
225: @Kongomongot
226:
227:
2 platser lediga just nu
lördag 6 december
HV71 – Malmö Redhawks
Starttid: 15:15
224: @Kongomongot
225: @Kongomongot
226:
227:
2 platser lediga just nu
Jag och min son tar gärna de andra två platserna. Han ligger i nuläget nerbäddad med feber men borde ha repat sig.
Har dessvärre ännu inte tillfrisknat. ![]()
Jag ändrar mina planer och skiter i malmömatchen. Känns inte motiverande att lägga tid på att gå på hockey. risken är ju bara att man blir svinarg och nedstämd SAMT lagt 4 timmar i bil för att se skiten.
Så, såvida @Fylke74 med följe, inte frisknat till så finns det 4 platser till imorgon.
Vem vill se 0-8 mot malmö upprepas?
Det har vi dessvärre inte.
Jag tar gärna 2 platser till mig och tantens son som jag fått över till hv träsket från Frölunda haha
Hedervärt!
Jag skickar imorgon.
Välkommen in i värmen.
Är det två platser som ej är tagna?
Ja
Glädjen var helt olidlig i morse när jag väckte han med beskedet att vi äntligen skulle på vår första hv match tillsammans. Vetefan hur jag lyckades få över han från ett vinnande Frölunda till ett sjunkande skepp till hv. Men han lär ju sig iallafall i tidig ålder att man inte hela tiden kan vinna ![]()
Jag tänkte skicka biljetter nu, @MC1971 skall du ha de återstående två?
@Kongomongot
Jag har skickat iväg två biljetter till dig. det kommer till den email-adress du angett när du reggade dig här. Avsändaren är Tickster. Så säkerställ att det emailet inte hamnar i skräpkorgen. Sen får du följa instruktionerna. Ha det så skoj.
Tack så mycket! Smidigt och enkelt var det ju! Nu hoppas vi på en vinst så man kan köra ner han ännu längre ner i hv träsket så det inte finns någon återvändo!![]()
Jag får avstå. Fick inte med mig dottern.