Delning: HV71 - Malmö redhawks (torsdag 5/12))

TORSDAG 5 DECEMBER

HV71
19:00
Malmö Redhawks

224:
225:
226:
227:

Ingen har hittills visat intresse för denna helt meningslösa transportsträckematchen, i mörkret och nådens månad. Helt ointressant match där vi kan räkna med två helt oengagerade lag. En given besvikelse.

Fortfarande inget intresse för biljetterna? Ajja ja tar gärna polarna med mig på ytterligare en match. Så visar väl intresse för 4 av biljetterna då om ingen annan intressent dyker upp så de inte brinner inne :slight_smile:

1 gillning

Även intresserad av 2 och 3 av biljetterna om det läget skulle uppstå :slight_smile:

1 gillning

Jag är intresserad av 2 biljetter :blush:

2 gillningar

Trevligt :slight_smile:

Tar gärna en om ni skulle få förhinder.

1 gillning

Fram till 24 timmar före matchstart gäller tilldelning enligt regler. Först efter detta så är det “först till kvarn”. Således är alla som hittills visat intresse underställda turordningsreglerna.

1 gillning

Du kan få två biljetter istället för ja har tyvärr inte möjlighet av olika anledningar att gå ensam så satsar ja in mig på en annan match istället.

Men kan ställa mig på kö ifall nån av er skulle få förhinder

Ja men det gör jag gärna isåfall. :pray::pray:

2 till @Robert.76
2 till @Nick

Jag skickar

Skickat.

Tackar! Ses imorgon Nick :grinning:

1 gillning

Det gör vi, grymt.:blush:

Stort tack. Grymt…:pray:

1 gillning

Tjena.

Killen jag skulle gå med idag har fått förhinder. Har således en biljett över. Är det ngn på forumet som vill ha? Annars blir den över.

Mvh Niklas

Jag kan försöka lösa den också :slight_smile:

Låter bra det. Syns ikväll.

Ni får lösa att den biljetten hamnar i rätt händer, för när jag skickat iväg så kan jag inte ta tillbaka och skicka vidare.

1 gillning

Japp, har kontaktat Nick via PM.

1 gillning