Delning: HV71 - Örebro (tisdag 26/11)

TISDAG 26 NOVEMBER

HV71
19:00
Örebro Hockey

224:
225:
226:
227:

Fritt fram att visa intresse.

Örebro… Kolla med Patrik Karlqvists morsa, det är väl möjligtvis hon som skulle vara intresserad av den här skitmatchen! :joy:

3 gillningar

Haha alltså älskar ju eran ai sammanfattningstjänst. Kanske bara ja som har otroligt torr humor men kunde inte låta bli och skratta till :joy:

Två användare diskuterar en ishockeymatch mellan HV71 och Örebro som spelas på tisdag den 26 november. Diabolics informerar om matchdetaljer, medan TimpanHV71 skämtsamt föreslår att Patrik Karlqvists mamma skulle kunna vara intresserad av denna “skitsmatch”.

3 gillningar

Testade AI-verktyget på senaste matchtråden. Min telefon tog fram en Smith & Wesson och sköt sig själv i huvudet…

4 gillningar

Jag anmäler intresse för 2 biljetter. Om det av någon outgrundlig anledning blir stort intresse för denna match är det ok om jag bara tar 1 :ticket:

2 gillningar

Jag tar gärna 2 biljetter om ingen annan vill gå förstås :slight_smile:

1 gillning

Jag passar dessa biljetter, vill inte gå.

3 gillningar

Kom igen nu! Kan inte två till anmäla intresse till matchen? Jag behöver några ärade forum-medlemmar att diskutera HV med denna match. Se det som terapi-session! Vi kanske kan komma på någon monster-lösning :sweat_smile:

Jag ska se om inte jag + en trevlig medhavande HV-supporter kan göra dig/er sällskap @The_Wall imorgon. Behöver bara lösa ett jobbpass först men håller tummarna för att det ska gå vägen :blush::+1:t2:

3 gillningar

Vore ytterst trevligt om du med sällskap kommer imorgon. Då kan vi lösa alla HV´s problem i lugn och ro :wink:

2 gillningar

jag skickar två till @The_Wall , hur blir det för dig @Quila ??

2 gillningar

Kööööör :partying_face: (Tack :pray:)

3 gillningar

jag skickar

1 gillning