Delning: HV71 - Skellefteå (tisdag 7/3)

Seriespelets sista hemmamatch, förhoppningsvis, nu när detta skrivs i mitten feb: även säsongens sista hemmamatch

Jag tar en biljett.

Även jag är spekulant här. Vet dock inte om jag kan, så folk får gärna visa intresse så att vi har någon som går ifall det skiter sig för mig.

Jag och sonen Sir Ward Junior bokar två plåtar.

Isåfall första matchen live denna säsong - håll för fan tyst om detta :sunglasses:

Boka kan man inte göra, dock så är ditt intresse noterat. Det läggs till potten.

Jag kan anmäla intresse för en biljett också :slight_smile:

Tack Döskallen. Syns på Tisdag

Anmäler för två.

Kan meddela redan nu, med alla intressenter, att möjligheten att låna två biljetter kommer vara begränsad. En per pers i första läget, sedan får vi se.

2 gillningar

Två stycken Hv-supportrar i exil i Göteborg önskar två biljetter om det mot förmodan går. Betalar gärna

Såhär ligger det till:

Erball tar en biljett
Diabolics tar en biljett, men här finns det en risk: snöoväder imorgon

Det lämnar två biljetter kvar. De går först till dem som inte lånat tidigare.

@CJ_17 och
@MrT (finns risk för snökaos öven för er.)

MEN: bägge ni vill ha två biljetter var. Det funkar ju inte då det blir fyra pers på två biljetter. Vill ni ha var sin (vilket ni kan få) eller är ni bara intresserade om ni kan få två (vilket ni INTE kan få).

Om ingen av er vill ha går en biljett till @Quila och en till @Sir_Ward

Man kan tänka sig att ni själva reder ut detta i PM och meddelar mig så skickar jag biljetterna. Funkar det?

1 gillning

Jag funderar lite och återkommer inom några timmar :+1::+1:
Någon mer som åker allena bland dessa platser, så kan man umgås?

Jag avstår min med tanke på vädret. 40 min bilkörning i mörka skogar känns inte så bra imorgon. Tack ändå :facepunch:

Jag bor ju oxå i gbg-trakten och tänker samma sak. Dumt att ge sig ut på RV40.
Men, om jag åker får du gärna fått åka med mig.

Skulle samtliga bestämma sig för att vädret är alldeles för mycket Sverige så kan jag offra mig och ta 2.
Jag bor ju ändå i närheten.

Ja, jag inser att jag är tok-sist i kön.

1 gillning

Tack, en annan gång. :+1::+1: Bor i Nittorp så hade kunnat ansluta där Nissastigen möter 40:an.

1 gillning

Kan ju bli din lycka, detta snöoväder :slight_smile:

Blivit Megaförkyld så kan inte åka. Tyvärr. Men biljetten hamnar hos behövande låter det som.
Tack ändå.

Vädret blir en faktor med.

Jag tycker det låter super om Goddamn och Ward:en kan göra Erdball (och Diabolics) sällskap imorgon. Vilket dreamteam :+1: Jag har även jag lite långt att åka för att ge mig ut på vägarna så som vädret väntas komma att bli.

1 gillning

Hur gör vi med biljetter idag??