LÖRDAG 2 NOVEMBER
HV71
18:00
Växjö Lakers
224: @Guld
225: @Virre
226: @Virre
227: @Nick
En intressant igen, samma som förra veckan, stabilt…
LÖRDAG 2 NOVEMBER
HV71
18:00
Växjö Lakers
224: @Guld
225: @Virre
226: @Virre
227: @Nick
En intressant igen, samma som förra veckan, stabilt…
Tar gärna 2 st här om det går?
Hade gärna varit intresserad av två biljetter också ifall det mot förmodan skulle bli det över (iom att nick var intresserad av 2 och guld 1 så förstår ja ifall det blir svårt)
Jag kan ta 1 om du vill ha 2. Inga problem.
Hade det funkat hade ja varit evigt tacksam
Absolut inga problem.
Ställer mig också i kö för en extrabiljett om det mot förmodan skulle funka.
Baserat på olika personers begränsningar/önskemål och generositet så har vi tagit ett tidigt beslut om lördagens tilldelning redan nu.
Jag väntar dock med att skicka ut biljetter tills på fredag, då det är mycket jobbigt att återta biljetter som redan är utskickade. Således, om någon får förhinder pga sjukdom eller så, då är det enklare för oss här att skicka dem till annan intressent, än om de redan är ivägskickade.
har ni inte fått dem på fredag kväll, hojta så skickar jag pronto, för då har jag glömt
slut på meddelandet.
Tack så jättemycket och tack igen @Nick för att ja fick ta den andra biljetten
Inga problem alls. Ses på lördag. Har 100 % än sålänge.
Så hoppas på ännu en vinst
De gör vi! Låter ju lovande ju, har inte gått någongång i år än men gick bara en förra säsongen och det var 7e avgörande och det gick ju hem ändå
Jag skickar biljetterna nu. Hoppas inte nån fått förhinder?
Done. Ni har email.
Tack som faan. Har jag nånsin sagt att du är den bästa moderatorn här?
Med reservation för ett gäng ölbärs innanför västen. I matchtråden med allt adrenalin kan det låta annorlunda. Fråga @Farzan .
Nä men skämt o sidor. Grymt jobb du/ni gör med denna sida. Även ifall man inte alltid håller med er.
Hoppas på 3 points imorgon.
Kan inte mer än hålla med
Det är ju faktiskt inte jag som gör denna sida, det när vi som skriver här. Det är en kollektiv insats när den är som bäst. Inklusive dessa biljetter. Hurra för oss!