Delning: Kvalmatch 7 (fredag 29/3)

Kö!!

Givetvis står jag också på kö. Brorsan kommer hem från Norge för första gången på ett bra tag och är sugen på att se sin första match sen 2017.

Edit: jag söker alltså två biljetter, vilket jag inser är i princip omöjligt. Tyvärr inte intresserad av endast en, så räkna bort mig på den sista där.

Jag skall kolla igenom reglerna och hitta en lösning på vem som får sista platsen under dagen.

Stay tuned

1 gillning

Tyvärr off-topic men hittade ingen annan lämplig tråd och tror att detta kan nå rätt målgrupp. Har en sittplatsbiljett (B-höger, rad 17, intill klacken) som jag gärna säljer till inköpspris, 279 kr. Fick tag på en, för mig, bättre plats därav försäljningen. Kan mötas upp utanför arenan omkring kl.18 om så önskas.

Här har du en tråd för sådant;

Tja.
Enligt regelerna (punkt tre och fyra) har följande förtur vid stort intresse:
1 De som betalar
2 De som nyttjat platserna mindre än övriga

Ingen från 1 är aktuell.
Från 2 har @bardown och @Amx nyttjat platserna relativt mycket tidigare, @Rickardhv har dragit sig ur (?) så som jag får det till så står det står mellan @quila, @Macce och @Haard

Utslagningsregeln är att den med flest inlägg på foumet går före i detta fall, så då blir ordningen:

@Quila 3700 inlägg
@Macce 3100 inlägg
@Haard 1400 inlägg

Så, ifall @quila fortfarande vill gå så skickar jag till honom, annars är det @macce som står på tur.

Hojta!

1 gillning

Ge den till någon av de två förstnämnda, köpt öl till mig och brorsan som vi ska hinka i oss hemma framför TVn istället.

Om ni lovar att skrika för mig också.

3 gillningar

Jag kommer inte förbi kärringen här hemma, så @Macce in och kötta! :blush:

1 gillning

@Macce

Den är din om du vill ha den?

OK.

Vi har en, eventuellt två platser lediga nu.

@En_skaning har blivit sjuk och @Macce blev överrumplad och behöver lista ut om han nu kan gå.

@bardown och @Amx är ni fortfarande på?

1 gillning

Jag är alltid på :smiley:

3 gillningar

Jag är defintivt på jag också!:smiley: Behöver bara veta senast 2h innan så jag hinner kasta mig in i bilen och gasa mot Jönköping, men jag är redo att skrika halsen av mig för HV!

4 gillningar

Jag kommer meddela så fort jag vet. jag bad macce att återkomma innan 14. Så det bör vara gott om tid.

En av er kommer ha biljett, det är klart. jag måste bara reda ut vem av er som har den helt lediga platsen, enligt reglerna.

2 gillningar

@Amx har gått på fyra matcher
@bardown har gått på två matcher.

Så jag skickar nu biljett till @bardown så får vi avvakta Macce innan vi vet hur det blir för dig @Amx

2 gillningar

Alright!

Jag bevakar tråden.

@NightWalker Jag har skickat till dig oxå. Dysso löste det fint själv.

2 gillningar

Du får den AMX… Kan tyvärr inte i kväll :unamused:
Men skrik för mig med för faan… :+1::slightly_smiling_face:

2 gillningar

Fy fan vilken kung du är.

Det lovar jag att jag ska göra :facepunch:

5 gillningar

Jag skickar direkt!

Kör hårt!

2 gillningar

Tusen tack!

2 gillningar