Köp, byt och sälj: allt runt HV och matcher

Tja.

Startar en tråd för köp och sälj. Kan vara HV-prylar, matchbiljetter, vad som helst som rör HV och hockey. Varför startar jag denna? Jo, för frågan kom upp om vad man kan göra för att sälja sin biljett. Jag har tidigare sett frågor av samma art. Detta är enbart till för privatpersoner att nyttja. P2P så att säga.

3 gillningar

Har köpt en biljett till Hv-Skellefteå nu på torsdag som ej kommer användas då jag även fick biljetter från en kompis.

Säljer därför följande:

Sektion D höger, rad 3, plats 54. Jag gav 149 kr för den. Får jag 100 kr är biljetten din. Skicka PM. Först till kvarn. Betalning via swish.

Hej

Jag har två biljetter till lördagens (9/12) match mot FHC som jag tyvärr icke kan nyttja.
Sektion N Vänster, Rad 3 , plats 46 och 47

Har en biljett till matchen imorgon. Rad 1 på sektion K höger. 99 kr. Någon intresserad?

Har en sittplatsbiljett (B-höger, rad 17, intill klacken) till avgörande kvalmatchen mot Oskarshamn 29/3 som jag gärna säljer till inköpspris, 279 kr. Fick tag på en, för mig, bättre plats därav försäljningen. Kan mötas upp utanför arenan omkring kl.18 om så önskas.

Jag skulle kunna köpa denna om du har den kvar?

Den finns kvar. Se meddelande.