Köp, byt och sälj: allt runt HV och matcher

Någon som säljer en eller två biljetter till premiären mot Örebro??

Ett stort tack till er som skänkt plagg av olika slag. Jag närmar mig mitt uppsatta mål, ett plagg per elev. :white_heart::yellow_heart::blue_heart:

1 gillning

Hej.

Säljer två biljetter till torsdagens match mot fbk.

Sektion F vänster 19, 335, 336

Pris 575 per styck.

Mvh

Är det någon på forumet som säljer HV71 julgranskulor eller vet var det finns att köpa?

Tyvärr, HV har inga kulor längre :slight_smile:

6 gillningar

(tror) att jag såg kulor på Intersport igår. Inte helt säker dock.

Såg att det såldes ett pack på Tradera om granen ännu inte uppnått rätt grad av världsklassföreningspyntning.

Någon som sitter på två junior replicas kring storlek 128 som ni skulle vilja sälja?

@Kulaars

Medlem i denna gruppen? Kan rekommendera.

1 gillning

Tackar så hjärtligt, jag väntar fortfarande på godkännande och det verkar ta en stund, vilket var anledningen till att jag sökte mig hit då det var lite tidspress.

1 gillning

Har 2 felköp av biljetter på O-läktaren som jag säljer till samma pris som inköp. Är 2 enskilda biljetter, rad 4 och 5. Fick tag på 2 biljetter ihop 275kr/styck

Jag har en klubba från Johan Davidsson till salu om någon är intresserad. Den är typ köpt 2012 eller 2013 när de hade lite utresning i Kinnarps. Släng ett PM vid intresse. Kan också fixa bild för den som vill. Finns i GBG.

Ni som har HV-plagg som gjort sitt vad gäller kvalitet eller storlek, gör er inte av med dessa. I september är det återigen dags för den årliga HV-dagen på min skola, då är alla plagg välkomna.

4 gillningar