Diskussion om seriöst rykte (25/26)

Jag håller med dig om detta till 100%. Tänkte själv skriva nåt liknande men orkade inte, så tack för att du gjorde det istället!

2 gillningar

Det är ju ”returmatch” ikväll i Frölundaborg mellan Sverige och Finland men efter det kanske Lassi Lehtinen tar en sväng till Jönköping och skriver på kontraktet :winking_face_with_tongue:?

1 gillning

Dower-Nilsson förlänger med Löven. Johan Rylander är en rövhatt.

4 gillningar

Det har han alltid varit, en rövhatt. Otroligt osympatisk person. Otrevlig som fan i kontakter på sociala medier, värre än Svensson.

4 gillningar

Äsch. Allt beror på approach. Du brukar vara rätt brysk.. :wink:

Ibland har man rätt, ibland har man fel. LDN kan säkert varit ett hett alternativ som i sista stund valdes bort mot nåt bättre(?) vilket i detta fall verkar vara Johnsen.

1 gillning

Tikka kvar då och en toppcenter in? Eller kommer vi gå för att byta ut hela centersidan?

3 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Tråden om #66 Viggo Gustafsson

LDN var nog på tapeten när Hv var nära HA. Sen när Hv fick nytt kontrakt tror jag Björn släppte han direkt.

3 gillningar

Såja, ny tråd under spelare:

3 gillningar

Klippte ihop lite av Johnsens highlights. Verkar ha en fin offensiv uppsida.

16 gillningar

Bra nyp i bössan

Orkade bara kolla halva klippet sen fick jag grava skakningar av PTSDn från dessa HA-hallar :face_with_spiral_eyes:

Men jag hann med att se en straff som såg lovande ut. Som man borde göra, inte skjuta från blå. Det är endast Oscar Sundh som kan det.

3 gillningar

Plus Janne ”Bergan”Bergstrand, ett skär innanför blå rätt upp i klykan bakom en förskrämd målvakt.

1 gillning

målet 2.16 var ju rätt fint och han tycks ha såväl teknik som splitt vision, annars en hel del skott från distans som blir betydligt svårare med bättre keepers/täck. Noterar även att han gillar att lägga puck snett diagonalt mot bortre stolpe för att få förflytt på keeper när han passar, bra.

1 gillning

Läste någonstans att han inte var så snabb på skridskorna vilket man även kan se tendens till på filmerna. Klarar han AB:s skridskotest?

4 gillningar

Klipp ihop highlights från Foppas säsong i HA, han lär se rätt spännande ut där också.

3 gillningar

Vi har väl inte haft någon som visar såna känslor vid mål sen Ledin. Johnsen är redan en favorit trots att han inte är klar😂

1 gillning

Om Finlandsfärjan aka Tommi Tikka klarade skridskotestet lär nog Johnesen greja det

1 gillning

Ser inte direkt lysande ut på rören.
Varningsklockorna ringer…
Men har bara sett det där klippet och får väl göra som “alla” andra, förlita mig på att det nya teamet har koll på precis allt.
Hallelulja..

Nu vet jag inte om jag tillhör hyllningskören du hänvisar till förvisso, men Luoto såg inte direkt bländande ut på rören på video heller. Vet att skribenter lyfte detta och var tveksamma till huruvida han skulle klara tempot. Det var ju inga större problem där.. Highlights bör man nog ta med en ganska stor nypa salt. Med det sagt kan det vara så att han faktiskt är svag på rören och därför får det svårt att komma in i SHL-tempot. Har inte sett mer av grabben än vad som finns i den där videon..

1 gillning