ET 6: KalPa - HV71

Jukka miss !

Sundh missar! :frowning:

Kapanen missar! :smiley:

William Karlsson missar, aj aj aj! :frowning:

4 nissar i rad…

Kuparinen missar! :smiley:

Luoma missar! :frowning:

Luoma får lägga en straff! Häng den högt Semlan! :smiley:

haha, varför skriver han “man on man”? Haha! :smiley:

Btw, KalPa-spelaren och Fantenberg missar. 10 utav 10 missade.

Första förlusten är ett faktum…
Men ändå; sjukt bra kämpar av unga HV!

KalPa vinner rättvist på straffar genom Artturi Lehkonen

Jag har fortfarande svårt att koppla allt här. De ska avgöras på straffar å HV skickar fram två backar? Nilson?!

NEJ NEJ NEJ! Artturi Lehkonen gör mål! Första förlusten är ett faktum :frowning:
Tycker dock att det är riktigt starkt utav HV71 att lyckas plocka en pinne.

Förlust efter straffar men det bådar ändå gott inför framtiden eftersom HV med 12 90-talister kan hålla jämna steg med ett ordinarie KalPa :slight_smile:

Förlusten skulle komma förr eller senare. Det var bättre att den kom ikväll än nästa match som är genrep inför seriestarten. Nu får vi bara hoppas man kommer in i vinanrspåret igen på lördag!

Jompii, det var bara en tidsfråga innan första torsken skulle komma, var glad att det inte är premiären mot FBK

Ah, men det är aldrig kul att förlora :wink:

Hur var det nu med att läsa trådar :wink: Det du nämnde finns redan ovanstående :slight_smile: Ska sluta retas dock :slight_smile: Bra jobb ikväll Jompii !

I matchtrådar så tycker jag att det är okej :wink:
När jag började skriva mitt inlägg så hade inte ni inte skrivit era inlägg… :stuck_out_tongue:

Nytt styrkebesked tycker jag att ta poäng på bortaplan med den laguppställning. Ser fram mot lördag. Då borde vi få se hur Uffe planerar matcha laget i premiäromgången. Fast det kommer ärligt talat nog inte att bli många överraskningar.