European Trophy 7: Linköpings HC - HV71

Det är ju humor på hög nivå… Själv betalade jag ockerpriset och betalningen gick problemfritt däremot kom det bara massa felmeddelanden när jag skulle se matchen. Missat hela första perioden nu och så får man reda på att matchen visats gratis på annan länk. Fy fan va man blir förbannad… :imp:

Samma här för mig. Du får tydligen pengarna tillbaks om du mailar kvittot till S24SUPPORT@LIUS.SE.

Är undrande över HV´s försvarsstrategi… vi spelar en liten box och försöker stänga slottet, hade hellre sett vi pressade ut motståndarna och låg nära inpå dem FYSIK!, stressa dem till misstag och vinna duell och puck. har nog aldrig sett så mycket ytor att spela på som vi ger lhc.

Fälth är vår fältherre :slight_smile:

Fälth pangar in 1-2! Gött!

Skönt! Bra tek med!

Så ja. Skjut mera… Man måste inte dribbla in i nätet! Gött Fälth!

Skönt! Bra tek med!

Domarna är fan sämre än förra säsongen!!! SUCK

2-2. Röv.

VARFÖR VARFÖR VARFÖR envisas vi med att bara ställa upp i bp??? Vakna nu coacher!

Man är väl ingen domedagsprofet för att man konstaterar ett problem i defensiva zonen?
Hände igen på 2-2 pucken, väldigt mjäkigt situationerna innan skottet går iväg.
Rättar säkert till sig.

Fokus nu Petrasek. Inte slänga bort puckar.

Basse Strandberg gör 2-3 för Hv i PP.

3-2 Strandberg, men PP är fortfarande något som måste nötas nötas nötas

Skott lönar sig! Bra Petrasek, bra Basse!

Försvarsspelet måste också nötas rejält tyvärr

Helvete vilket dåligt försvarsspel vi har! SUCK

Nja… Tycker nog kritiken mot försvaret är befogad.
Känns väldigt bra offensivt men det saknas en hel del bakåt!

Kritiken mot försvaret känns väldigt befogat i denna matchen. Man kan inte skylla på försäsong längre, de har spelat tillräckligt med matcher för att många av de där slarven inte ska få ske.