European Trophy 7: Linköpings HC - HV71

Tycker WK varit riktigt bra i matchen, bra fart, tacklas och nära både målgörare och assistläggare.

Glöm inte Pilut, Strandberg och Bengtsson som också varit riktigt pigga

Nu har jag visserligen inte sett mycket av matchen men någon som sett sterling? såg inte honom under tiden jag kollade på matchen

Att allt är försvarets fel håller jag inte med om.
Har sett i denna match gång på gång Gagnon och Krog inte fullföljt sin backcheck och var dessutom uppsåtet till 3-3 målet t ex.
Gagnon, som jag förövrigt punktmarkera idag har vare sig speed, fysik eller “grit” och spelar osäkert över hela planen.
Tycker detta är det största orosmomentet. Dags att släppa handbromsen…

Mgsson: Sterling va med dom första bytena sen försvann han, skadad petad eller “säkerhetsåtgärd” vet ja ej.

Tror att Bengtsson kan få sitt riktiga genombrott i år. Ser riktigt bra ut. Lite mer orolig angående Petrasek och Liket. Petrasek slarvar väldigt mycket och Liket känns bara som utfyllnad, tyvärr.

Petrasek fortsätter vara dålig. Så jävla tråkigt!

Jämtin 4-3 :smiley:

Jämtin, vem annars. Så…jävla…onödigt!!

Skit oxå

Fan vad veka vi är framför eget mål. Ta i för fan.

På ett sätt ska man inte klaga på det, men tycker faktiskt domaren avgör denna match för Silvers fördel…

Leder man med ett å det är i slutskedet är det ok att slå 200 icing bara man plockar bort puckfan ur egen zon.
Så… Plottrigt… Så… Frustrerande…

Ja!!!

Holzapfel avgör 5-4

Dahlén är “nöjd” med spelet, såg han samma match som vi? :confused:

Hur länge är det kvar att lira?

Slut 4-5ot när Riley Holzapfel dundrade in pucken i PP (möjligtvis att Jämtin styrde). :slight_smile:

Dahlen är alltid nöjd med spelet… hur de än ser ut…
Frågan är varför han har flyttat runt i femmorna igen… varför inte bara spela ihop laget med dom femmorna som varit… har väl funkat jättebra

2 ord: Genuin raggarhockey.

Jämtin är på g iår:D gagnon måste visa sig mer nu! Gillar chad kolarik i LHC, skulle gärna sett han i hv tröjan, synd att inte sterling va med idag, han skapar mycket chanser och hängde 2 förra matchen.