European Trophy 7: Linköpings HC - HV71

Kunde inte sagt det bättre själv gällande NHL! I övrigt tycker jag att offensiven ser bra ut, defensiven är lika dålig som förra säsongen (uppenbarligen inget som bekymrar NHL) Oroande att Sterls klev av. Holzy imponerar ser ut som en bättre version av Beech (hans första säsong). Pilut var frejdig- känns som Larsson kan bli nionde back när Williamsson och Kolan är tillbaka. Fanten var stabil. Förstår inte gnället på Pettan tycker absolut inte att han gjorde en dålig match. Han kommer bli oerhört viktig den här säsongen både för sina spelkvaliteter såväl som sin roll som lagpappa. Wesslau måste hitta tillbaka till storformen.

Sterls? Holzy? Va fan?

Sterling och holzapfel dumfan

Skärpning. :exclamation:

Okej, de va dumt sagt :wink: men tycker man borde fatta de…

Slog Pilut en passning fel denna matchen? Tror inte det, till och med sarg-ut/lyftrensningar letade sig fram till blad på medspelare - otroligt imponerad av denna lille lirare!

Skulle bli oerhört förvånad om inte han får en fast plats i A-laget

Såg du matchen? Larsson var med Pilut den bästa backen ikväll, skulle snarare säga att Pettan får svårt att ta plats. Larsson är den defensiva backklippan ni tjatat om här inne

Tack för tipset men deras support verkar inte vara någon höjdare. 3,25 timmar sen jag skickade det första mailet och inte ens ett svar än. Kan bara rekommendera alla att aldrig köpa något som aftonbladet/S24 erbjuder för det luktar unket.

Hoppas verkligen kedjan med Nilson-holzapfel-Jämtin fortsätter matchas för jag gillar verkligen den! Dom spelar fysiskt och producerar poäng! Kan bli en av elitseriens bästa denna säsongen :smiley:

Varför ändra ett vinnande koncept? Jag vill se Nilson/Karlsson/Pyssling som förra säsongen.

Vinnande koncept?? vad vann vi med den formationen förra året??
Henry Ford sa en gång: If I had asked people what they wanted, they would have said faster horses.
Sträva alltid efter förbättring!!

Tycker det va en bra match för att vara så tidigt på säsongen. Gillade många av kedjorna, känns som att man hellre vill ha många bra kedjor än 1 super spets kedja, kanske kan funka.

Vad jag inte gillar hitills dock är att Wesslau varit väldigt medioker hitills

Håller med åvan också om Petrasek, hitills i år så är han en av våra sämsta backar, Pilut är hitills given i laget tycker jag

Så jävla sant, hur ska vi vinna SM guld om vi är lika bra som förra året…VI ÅKTE UT I KVARTEN så obviously måste vi bli mycket bättre än förra året

Okeeeej, jag trodde du menade Williamsson och Bengtsson. Fel av mig…

Bara jag som är allergisk mot påtvingade smeknamn ala FBK

Skärpning. :exclamation:
[/quote]
Okej, de va dumt sagt :wink: men tycker man borde fatta de…
[/quote]
Okeeeej, jag trodde du menade Williamsson och Bengtsson. Fel av mig…

Bara jag som är allergisk mot påtvingade smeknamn ala FBK
[/quote]
Då tycker jag att du ska ta upp det med spelarna själva i fråga… Kolla Sterlings Twitter och några intervjuer på HV TV när de andra nordamerikanerna pratar om Holzapfel. Slutligen ett litet tips i all välmening- det skadar inte att ha lite på fötterna innan man kritiserar på ett Allan ballan sätt. Blir liksom bara lite pajas varning annars…

Måste bara säga att jag skrattade gott åt namnen i den kedjan, fyndigt!

Davester:

Jag ber om ursäkt om jag trampade på några ömma tår och jag tycker smeknamnen är lika löjliga oavsett om det är killen på tappen eller Johan Davidsson som säger dom.

Hade inget med Allan ballan eller ngn pajas att göra.

Producerande kedja obv och därmed ett vinnande koncept. Att det sen inte blev SM-guld kan du knappast beskylla varken Nilson, Karlsson eller Carlsson för. Du kanske borde ägna dig åt att följa någon annan idrott istället för hockey förstår du ju verkligen inte.

Sorry för sent svar men bättre sent än aldrig som det brukar heta.