Final 2: HV71 - IF Björklöven

[size=150]HV71 - IF Björklöven[/size]

Andra finalmatchen mot Björklöven står på programmet för HV71
på måndagskvällen. Efter en kassaskåpsäker seger med 6-1 så hoppas
vi på 2-0 i matcher på måndagskvällen.

[size=150]FORZA HV71!![/size]

Är på plats imorgon. Hoppas detta blir HV:s sista hemmamatch för säsongen.

Samma här och samma här.

Kom och hälsa på oss som sittet på forumplatserna vettja! Vore kul att träffas, nu när vi ändå “kraftsamlar”…

Så klart! Kikar nog förbi, sitter inte jättelångt ifrån er.

Krossa björklöven idag! Samma spel som senast tack! :slight_smile:

Hata löven, krossa deras livslust, ta oss upp igen!

Får se om Löven orkar stå emot. Tror inte spelarna själva tror på det.

Jag tänker att vi kan börja “kraftsamla” på Big ice eller Scandic nån timma innan match?
Det är trots allt måndag!

Kör bara kör! Inga bromsar utan spela som vi gjorde senast!

Underskattning våran största fiende

Osäker om tråden är ok/korrekt för detta men har en extrabiljett på grund av sjuk dotter. Sektion E, rad 14 så det är en mycket bra (bäst?) plats. Kostade 399 kr men “säljer” den gärna till ett lägre pris så att platsen inte riskerar att stå tom. Jag åker (själv) från Tidaholm omkring kl. 17.30 så jag kan även erbjuda skjuts såvida du bor efter resvägen eller i närheten av Tidaholm.

FÅR ALDRIG HÄNDA!

Nån som vet backparen?

Tyckte man gjorde ett bra jobb förra matchen att snurra i deras zon och ibland hinna byta spelare under tiden …

Hv har ju fler spelare och borde kunna nöta ned “di gröne” …

PS Tyvärr har dessa gröna dock en bättre målvakt än J-södras såll som jag bara sett i typ 45 minuter men på dessa minuter gjort en hel del märkliga ingripanden som lett till att man snabbt bytt kanal …

Kommer aldrig hända! Man är i en final med chansen att ställa allting tillrätta som slarvades bort för ett år sedan. Jag säger inte att Löven inte kan vinna, men det är inte för att HV tar lätt på uppgiften. Detta är de förberedda på sedan ett år tillbaka. Jag får uppfattningen att det är precis för de här matcherna som vi värvade Samuelsson. Han har minst en räv bakom varje öra. Och Matson! Den mannen skulle få Zlatan att darra om han underpresterade :wink:

Om vi nu klarar det här så ska allas tröjor upp i taket, iallafall fram till seriestart i SHL i höst. Och HV kan ta in förra årets ledarstab och trupp som får göra jobbet att hänga upp dem. (Vissa är ursäktade, som Lillis som kom in i ett redan sjunkande skepp, eller Lill-Svampen som kom från isen i play out med blodvite i ansiktet flera gånger. Och så klart de som stannade kvar för att ställa allt tillrätta med särskilt plus till Forsberg som, utan närmare anknytning till HV och säkert många alternativ, stannade kvar.)

En plats är ledig. HUGG någon!!!

Jag har möjlighet att dela ut biljett vid dörren. Kör en reply på detta så löser vi det.

En jäkla miss att bo i Värmland en sån här dag, man tvingas istället genomlida FBK-RBK med sonen, vars uppfostran man uppenbarligen helt misslyckats med :wink: :laughing: .

Jag är sugen om den är kvar :sunglasses:

Släpp pucken någon gång då.