Det var ju inte bra att Thörnberg saknas! Men va fan - det är ju nu hjältar föds, så då får väl nån annan bli hjälte då!
Kom igen nu, HV!
Det var ju inte bra att Thörnberg saknas! Men va fan - det är ju nu hjältar föds, så då får väl nån annan bli hjälte då!
Kom igen nu, HV!
Christensen verkar ta hans plats. Nu MÅSTE han verkligen vara 100%.
Ingen Thörnberg, ett riktigt jobbigt avbräck. Christensen har varit rent utav dålig i finalspelet enligt mig, så nu får han verkligen chansen att visa vad han kan. Många måste steppa upp ikväll om det ska bli seger, första målet blir grymt viktigt.
Man kan ju hoppas att Christensen får islossning offensivt när han slipper ansvaret som center.
Thörnberg spelar för Blue Balls ikväll, så att säga…
Fick plåt av Diabolics så nu jävlar kör vi.
Vi syns självklart i sportsbaren alla HV-fans
Synd på Thörna som varit bäst i den här finalserien.
Nu är man på plats i Kinnarps. Sitter på balkongen. Nujävlarkörvi. KomigenHV!
Såja då var det dax att sätta Hjärtat på prov.
Forza HV71
Jag kör med hatten ändå. Jag är inte vidskeplig för fem öre. Tvärt om. Hatten har revanschlusta.
Nu kööööör vi.
Otroligt stort avbräck att #10 saknas. Han har ju varit direkt asbra senaste matcherna. Nu måste #24 spela upp sig.
Vinka ! (Längst upp på F)
Thörnberg har tydligen opererats idag… Är ingen läkare men låter ju som att han inte kommer spela mer i finalserien. Stort avbräck!
Men som nån annan sa, nu föds nya hjältar!
Dom sa på Cmore att han opererats idag kommer nog inte igen i finalserien FAN…
Thörnberg har tydligen opererats idag enl Aftonbladet. I värsta fall är säsongen körd… så jäääävla tungt.
Du vann med några sekunder
Surt med Thörna, men det här vinner vi ändå!
Nu vill jag se att vi stänger ner egen blå från start så att inte Bryn-ass får komma in så lätt i zon. Sen fortsätter vi med det smarta offensiva spelet som vi hade i tredje. Men lite mer finess.
Fan dom är ute efter kulorna igen