Håll i nu
BOOOORGMAN!!!
Han ska nog inte spela…
Enligt säkra källor kommenterar Ove “skjut” Thörnberg nästa match.
Jag tror jag ska börja gråta.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
HV!!!
Nyp mig…jag drömmer…
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 3 jävla 0!!!
Jaaaaaaaaaaaaa
Nu Djävlar i BP
Vad stillsamt det är i Hallen nu
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAvAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Mål i boxplay! Båda målvakterna helt nedkämpade! Vad ska de göra nu? Ställa Wikegård i målet!?

Nyp mig…jag drömmer…
3-0, vem fan trodde detta.
VITA GULA BLÅ
HV BLÅ
OSS KAN INGEN SLÅ
Nu har Wikegård tagit ett dopp i Siljan eller vilken sjö, hav eller ocean som är nära
VITA, GULA, BLÅ HÅVE BLÅ OSS KAN INGEN SLÅ

Nu Djävlar i BP
Vad stillsamt det är i Hallen nu

Nu har Wikegård tagit ett dopp i Siljan eller vilken sjö, hav eller ocean som är nära
Snarare vattenpölen utan arenan.
Kom igen nu HV. Håll detta perioden ut.
Nu har vi gjort mål 5 mot 5, i PP och i BP…i samma period…det ni!
Hover:
Snarare vattenpölen utan arenan.
Kom igen nu HV. Håll detta perioden ut.
Du menar vattenpölarna som han själv har skapat