Forna HV71-spelare och -ledare

Vad är egentligen Rahms starka sidor.
Jag har förstått att han är bra. Men funderar på vad. Är han främst bra på att hålla i träningar?
Är det att förklara taktik? Eller är det att hjälpa till att svetsa ihop gruppen.
Om det främst är att stötta matchcoachning så funkar nog dubbelarbete bättre än om det handlar om att få ihop gruppen och få den att jobba åt samma håll.

Tror han testat på all men tror han hållit i försvaret i Växjö o i landslaget är de väll främst pp

Få hit honom bara. Grym asscoach.

Måns är huvudfigur i den senaste swishkampanjen, signerat SSK.

Tycker det är så fjantigt när man på förhand går ut med vilken spelare man samlar in pengar för. Som att man inte redan kommit överens med den spelaren och att man nu bara jagar lite extra pengar? Aldrig varit med om att en swishkampanj, med ett uttalat mål/spelare, inte resulterat i att spelaren skrivit på kontrakt för klubben. Ganska värdelöst…

7 gillningar

Alla lag som kör swishkampanjer för att värva spelare borde tvångsdegraderas.

17 gillningar

Word :flexed_biceps::flexed_biceps::flexed_biceps:

Kommer aldrig stötta en swishkampanj om HV skulle få för sig nåt så dumt.

1 gillning

Tycker det är otroligt man behöver det för Måns

3 gillningar

Clownerna på Aftonbladet har alltså tagit bort denna text nu. Så trovärdiga är dom.

1 gillning

Kan ju vara så att förbundet bett dem att ta bort artikeln för att inte störa under VM…

Om Rahms framtid skulle störa ett gäng NHL spelare och Hallam så förtjänar vi att ryka i första slutspelsmatchen.

6 gillningar

Dom fortsätter prata i sändningen om Rahm. Tog dom bort det för att få “avslöja” det i sändningen? Ros säger fortsatt att han hör att det är så man vill göra.

Kanske om det är Jagr som är på gång. Men då ska min Swish gå till att köpa presentkort på Biltema så att han trivs

5 gillningar

Swishkampanjer är skämskudde. Riktade sådana är ännu värre.
Men, kul för Månsa att komma tillbaka till SSK. Minns att det var lite surt från det hållet när han gick till HV i HA, istället för att gå till någon klubb i SHL.

1 gillning

Zion i LHC, ännu en HV-kille som hamnar hos en konkurrent. Hade han varit ett alternativ istället för exempelvis Jonsen?

Zion är forward.

Center har han inte spelat sedan junior-åren

4 gillningar

Inte menat som kritik till dig feme utan mer allmänt. Det här med EP som facit. Jag drar paralleller till Wikipedia som källa till fakta (ja, jag raljerar och ja, jag är över 40.)

Men det kan ju lika gärna vara jag som är dum i huvudet och är uppväxt med källkritik. Som sagt, no offence.

1 gillning

Pasis son och Patriks

lillebror klar för Tranås.

4 gillningar