Forna HV71-spelare och -ledare

Ska Önerud spela eller ingå i ett sportråd? Eller både och?

Som jag förstår det så är det ingen comeback på isen utan Simon ska tillhöra någon form av sportslig grupp som bland annat ska hantera rekryteringar. Kan tänka mig att han i stor utsträckning jobbar med Jönköping som bas.

Som @Jompii säger verkar det inte som att det blir något spel för Simon. Bara sportrådet. Han kommer att vara involverad i rekryteringen av spelare och ledare enligt Väsby själva. Tycker detta är positivt, alla måste börja någonstans. Hoppas Simon kan bygga upp lite rutin och eventuellt komma till oss igen, gärna som assisterande SC till en början.

5 gillningar

Låt Simon få sin utbildning i Väsby så kommer han hem och få ordning på detta haveri.

Skulle vilja se en styrelse med Hjalmarsson och Fasth . Där deras ord väger tungt.

Ptja, Väsby ligger ju i ettan och där lär vi hamna om vi bibehåller fuckupperyn vi håller på med nu.
Perfekt med en inskolad Simon då.

image

Ort. Hässleholm

5 gillningar

Han verka ha fått tycke för den delen av Skåne.. Tänker på Hässleholm nu och för några år sen va han väl i Kristianstad som klubbchef?

Sambo med dam i Skåne.

1 gillning

Andreas Falk rök ihop med Shinnimin i periodpausen idag…

3 gillningar

3 gillningar

Älskar Falken

2 gillningar

Inget mer om Träff till Brynäs, som någon skrev för ett tag sedan. Vad jag fått höra. Kan ha fel!

Brynäs tittar lite på Linus Sandin och så är Calle Järnkrok på önskelistan.

Ytligare en f.d spelare som inte vill vända tillbaka pga av Anton. Kan inte och kommer säga mer än så. Av respekt för namnet.

Det viktiga är inte vem utan att personen faktiskt påtalar att OM det inte vore för Anton så. Tragiskt.

Mods kan PM:a mig om ni vlll.

10 gillningar

Skriv det till nån i hv71 också. De behöver veta att det är ett problem

1 gillning

de bryr sig inte. Anton är viktigast

2 gillningar

Det intressanta är varför, och är det fler som delar den uppfattningen :thinking:

1 gillning

Precis. Men jag kunde inte med att lyfta på locket mera, frågade bara nyfiket om framtiden. Och då räcker det med en följdfråga.

Personen umgås också mycket med AP, säger samma sak där.

1 gillning

Man skulle vilja höra tugget på spelare som va med under storheten vad de egentligen tycker om dagens HV71.

1 gillning

Om vi nu åker ut och ned i HA och Blomman förhoppningsvis får sparken.

Då hoppas jag att man frågar om Simon Örnerud kan tänka sig en comeback. Det har gått 2 år.

Men nog borde han kunna spela i en 4:e kedja med ett C på bröstet

Dom tycker som vi. Jag känner 4st personligen. De tycker precis som vi.

9 gillningar