Forna HV71-spelare och -ledare

Bengan i intervju :heart:

Mogen, trygg och klok. Fel färg på tröjan bara.

4 gillningar

Så länge vi behåller HC så är det bra att ingen kommer tillbaka och bränns vid. Det kommer en tid efter Det Stora HaVeriet. För varje dag kommer den närmare.

2 gillningar

Kanske är exakt det som behövs, ett större gäng HV- Killar som kommer och visar att han inte kan bestämma hur som helst.

Ytterell är tydligen aktuell för Dalen. Återförenas med Glad. Kul!

Men kanske inte särskilt bra för Dalen själva? Eller vad säger vi?

LHC tog en chansning på Zion Nybeck, som under flera säsonger har öst in poäng i HA. Vet inte hur pass nöjda dem är med honom, men 5+7 på 52 matcher imponerar inte direkt.

Men han var betydligt bättre defensivt och i spelet utan pucken än vad jag trodde på förhand.

Matchade i deras 4de lina. Klev fram offensivt på slutet av säsongen när han fick lite mer istid/förtroende.

Fortfarande hyfsat ung med utvecklingspotential och har HV bakgrund. Ser jag gärna i HV igen, men då fyller vi på underifrån…

Fan. Skala bort mer dökött…

1 gillning

Shore förlänger inte med LHC.

Vad tror ni? Är HV det minsta sugna?

Jag hoppas inte det. Som tredjecenter möjligtvis men den delen av laget är full redan.

31p på 39 matcher är ändå ok. 41p säsong om han spelar en hel.

2 gillningar

Stakkars-Åke med tre ass i kvällens match. Fan ta alla som blir bättre utanför HV.

Också en liga ner i systemet men men.

Jag hade nog ändå kunnat tänka mig Shore tillbaka, om han inte är alltför dyr. Lite som med den skära alligatorn i den kända julvisan.

1 gillning

Tycker det luktar Timrå om Shore.

Jag fick en liten bitter eftersmak av Shore senast han var i HV71. Jag tycker att han vek ner sig rejält i kvalet. Han har absolut skills men ingen spelare jag anser att man ska lägga alltför många guldpengar på.

3 gillningar

Bara valet han gjorde att gå till LHC av alla rövklubbar innebär ett NEJ för evigt.
Han går säkert till Timrå. Nubbens mysgubbe

3 gillningar

Nej inte Shore för fan. Mer omotiverad spelare får man fan leta sig harmynt på..

3 gillningar

Håller med. Jag vill ha lite jävla karaktär på spelarna och där är Nick ganska svag. I ett lag med fungerande ledare, och egen fostrade spelare som kan sätta krav, så kan det funka (då det sätts krav inifrån/inte tillåts lullas runt) men i ett lealöst HV71 behöver vi få in spelare med lite tryck och eget driv. Det tycker jag Nick saknar.

1 gillning

Mycket kan man säga. Men svag har jag aldrig varit. :wink::rofl:

9 gillningar

Kevin Fiala fått sitt andra barn. Frun är från Jönköping.

Kanske dags att börja fundera på att återvända till HV.

Pengar har han lyckats skrapa ihop i massor

5 gillningar

18 gillningar