Forna HV71-spelare och -ledare

Dessvärre inte

Låter som en mid-season värvning, Mikko Lehtonen ?

Dessvärre inte…
Men stämmer att det är en back.

“Med tanke på hur marknaden ser ut” och Hult i ekvationen så tänker jag att det är någon från Allsvenskan, och om det är en back som jag har för mig som stack ut en del så kanske det kan vara Norbe?

1 gillning

Får vi rösta snart?

Vild chansning, Jordan Murray

Norbe it is!

2 gillningar

Jag har ju varit besviken på att det inte blev en förlängning på Rindell, men så kollade jag statistiksiffrorna från kvalet mot Leksand. Det såg ju inte särskilt bra ut, en assist och -1 bara Hampus E var sämre (mindre överraskande) alla andra hade ju + utom win. Kan det ha varit något man tiittade på när det inte blev förlängning. Men vad vet jag när nervositeten hindrar mig att se matcherna.

Jag tror man trodde att det skulle vara lättare sagt än gjort att lösa en back god för 20 p/säsong och med en plus minus bättre än Rindell. Sen pressen på sig att låta Malte få speltid

Jag tyckte Rindell var grym i kvalet. Han skapar så mycket i det PP:et. Tror bara inte vi gav honom ett kontrakt som han ville ha. Ibland får man bara förlora vissa situationer.

Trodde Christian Sandberg. Men hade fel. Fuskade genom att gå in i hans tråd. Alltså, vilken kollektiv härdsmälta på forumet när han presenterades.

Värvningen hyllades. Beskrevs som en klockren värvning. På fullaste allvar.

2 gillningar

Andreas Falk, sista perioden?

2 gillningar

“Dessutom är han center och de har vi ju inte direkt brist på”

De va tider de.

5 gillningar

Falk it is.

Inte dåligt att fuska när ingenting står på spel. :smiley:

3 gillningar

Lyssnade precis på Blå vibbar avsnittet med Christoffer Persson och blev påmind om det här klippet.
Har inte sett det på många år men det är ju lika kul varje gång.

6 gillningar

Tittar lite på Björklöven - Skellefteå, Lethinen ser ut att hålla nollan. Alla kanske höjer sig när de slipper ABs “system”.

Lehtinen håller alltså nollan mot saik… Ger mig fan på att att han blir säsongens målvakt i shl.

1 gillning

Han höll nollan sin sista match för HV också..

1 gillning