Det enda jag tänker på när jag ser Gordon Ramsays nuna är när han trycker en brödskiva på vardera kind på en stackars kvinna i ett restaurangkök, varpå han tvingar henne att säga att hon är en “idiot sandwich”.
Forumet har verkligen spårat ut fullständigt under detta uppehåll… Släpp pucken for FUCK sake!
Haha, tänkte också på den.
Samtliga forumets medlemmar kommer hädanefter referera till pucken som “fucken”.
Det är fucking fredag skål på er forumkamrater
Det är genialt! @nick tog mig på orden när jag blev stött över språket. Han samlade en tråd och nu är alla fuck inlåsta i en och samma tråd. Känns gott i själen. Nu fredag, skål på er fuckers!
Haha, klockrent!
Fucken Ligger lös i målområdet
Är det när Hetfield tog en timeout och Ullrich tyckte att han svek the worlds greatest fucking rockband?
Som jag minns det är det klippet från när Hetfield har regler för när han kan vara i studion, under vissa klockslag. Utanför dessa klockslag vill han inte att dom andra ska jobba vidare utan honom. Då lackar Lars som vill jobba vidare om han känner för det.
Skål alla motherfucking Hv vänner!!
Ok, jag har för mig att Hetfield drog iväg på en jaktresa och det var osäkert att han skulle komma tillbaka.
Det gjorde han också, det händer mycket i den dokumentären.
Och så säger Lars att han inte vill sluta som Jason Newsted, som om det någonsin skulle hända.