Måste bara säga att jag älskar det här forumet. Att detta blev en tråd .
För att återgå till, some kind of monster, så har jag börjat kolla igen. Där överglänser Metallica AB i antalet FUCK.
Fuck fuckeli fuck fuck. Varför ska fucking Borgy gå och bli fucking skadad för fucking fuck sake.
Fucking vittu saatana perkele?
Kanske kan skapa en egen fucking tråd för sånt där språk?
Tycker denna fucking tråden är ganska fucking jävla passande
Yes! Nu kom de finska svordomarna också.
Tack Tibia
Är det någon från vårt grymma fucking forum som ska på vår fucking torsdagsmatch i fucking Scandinavium?
Fucking Gothenfuck too fucking far away. But lets fuck up this fucking Thursday for the fucking Frölunda fans.
I will do my best to fucking fucka ur on the fucking bortaläktare!
Jag ska på den fucking matchen, men jag bor å andra sidan i Sveriges näst största fucking stad.
Då bor vi rätt fucking nära varandra, bor själv lite utanför i fucking Landvetter. Ska du stå på borta-fucking-stå?
Nej, jag beställer oftast på vanlig sittplats. Hur gör man för att skaffa biljetter till fucking bortastå?
Antingen väntar man fucking tålmodigt till veckan innan, då släpper NBS den fucking biljettlänken till bortastå för alla platser de inte sålt (oftast inte slut). Annars gör man som jag gör när jag inte går med polare härifrån, bokar den billigaste fucking sittplatsen för 100kr och sen går man helt enkelt upp på fucking ståplats och fucking sjunger!
Jag bor också i fucking götet, sitter bredvid bortastå med mina fucking polare
Kanske kan allas vår ledare Antonio hålla i ett fuckin seminarie kring temat?
”Wake the fuck up” sade AB på dagens träning. Det lägger vi till handlingarna
Han följer säkert denna tråden på forumet