Äntligen! En sån har jag hängande i garderoben. ![]()
3D-tjuren
NAJS!
Har med jag med. Köpte den 97. Första replican jag köpte.
Blev så till mig så jag köpte en idag med Keskinen på ryggen. Nostalgin är roligare än nutiden
Min första replica också, från säsongen 95/96.Fick den i julklapp av min faster och hennes man, som är djurgårdare.
Tänkte köpa mig en tröja i julklapp. Funderar på om jag ska välja retro tröjan 95/96 med Keskinen eller en hemma-/bortatröja med nummer och namn på från denna säsongen. Hjälp!
Retro! Vad är detta för säsong att minnas?
Inte mycket att minnas men årets tröja sticker ut pga de vågräta linjerna. På gott eller ont är i betraktarens öga.
Inser nu att det är ett omöjligt beslut. Till alla er på forumet: snälla hjälp mig! Jag kommer att bli utbränd och behöva sjukskriva mig som BL, har beslutsångest.
Känner mig som Alex i Solsidan.
Blå 25/26
Jag fick denna signerade tröja i julklapp. Säljaren var osäker på år. Är det någon som kan hjälpa mig detektiva?
Har du en bild på hela framsidan av tröjan kan jag försöka kika lite bättre, men ser först ut som något från tidigt 2010-tal, typ 2011-2014.
Har dessvärre en extrem oförmåga att läsa autografer och viss skrivstil.
Tycker mig se en Ledin-Autograf på den gula delen av 7an iallafall. Det skulle säga mig att tröjan är från mellan 2010/11 och 12/13 iallafall. Ska försöka bestämma ett specifikt år bara.
Tror att jag ser Grillfors på den, Därmed står det mellan 10/11 och 11/12.
Jag ger upp. Gissar på 11/12 dock.
Troligt. Kan också vara 2010/2011.
Jag tror mig nu hittat bland annat
Pasi Puistola
Davidsson
Oscar Sundh
Daniel Grillfors
Per Ledin.
Puistola är väl egentligen den enda riktiga ledtråden där. Och ja, det ser ut som hans autograf. Då är det ju 10/11. Tyckte han hade skrivit 21 så konstigt, ser mer ut som en konstig 4 tyckte jag först men nu ser jag 21an. Många med lurig handstil på den tröjan…

