Hockey på TV

Eftersom jag bor en bit från HG blir det tyvärr inte mycket hockey live på arenan, men tänkte kolla mer på “TV” under kommande säsong. Tänkte kolla om någon har tips på bra deals för mig som vill kolla på hockey helt lagligt (ej fulstream eller IP-TV lösning)?
Har köpt Cmore via tidningskungen, som kör lite extra rabatt ibland, men det kanske finns bättre alternativ.

Vet inte om detta är rätt forum/tråd, men mods får gärna flytta denna till “rätt” i så fall.

Jag kör samma variant som du. Jag hugger på erbjudanden på c-more. Vet inte hur mycket rabatt men får egentligen…
Tyvärr har jag även fått komplettera med ip-tv. :unamused: Eftersom ip-tv streamen allt som oftast är stabilare är c-more.

Tror ni flesta sätt det, men har ni ej det kolla serien Fimpens resa på youtube. Tycker det är så jäkla bra och roligt! Fimpen är fan rätt skön snubbe! Denna sässe besöker han lite mindre ligor i EU tex Tjeckien, Island bla har de börjat med nu.

1 gillning

Ja, rätt kul när han försökte jaga fatt Jagr

1 gillning

Nu senast är han på Island och testar äta fermenterad haj skrattade så ja fan grät haha!

Haha, måste spana in det.

1 gillning

För de morgonpigga går det att se Borgström spela AHL Finalen gratis på AHLTV