HV pub Göteborg

Hej!
Ny på forumet men gammal inbiten HV-fan.

Eftersom jag bor i Göteborg blir det allt för sällan man kommer iväg till Kinnarps. Men finns det nån pub i Göteborg där man hittar lite trevliga HV-fans att kolla matcher och ta en öl med?

Inte vad jag vet. Har bott här i ett flertal år och har inte funnit något sådant.
Men om det är ett gäng HV-fans här i Göteborg som vill ta en öl och kolla på någon match borde vi ju kunna styra upp något här på forumet!

Förr visade Pauls Biljard HV-matcherna, men det finns inte kvar tyvärr. Även jag bor i götet och är intresserad om ni hittar nåt ställe eller styr upp nåt =)

Jag såg iaf HV71 FBK på biljardpalatset. Var bara att fråga om dom kunde tänka sig att byta matchen då det var ngt annat.

Har vart på biljardpalatset två ggr och vi har tyckt att volymen är för låg

Ok. Jag var ju där i syfte att bli full, matchen var en bonus .

Vet inte hur aktuell denna tråd är men förra säsongen var vi 1-3 Hv-supportrar som satt på Cajsa Warg i Majorna. Har inte varit några problem att “få” en egen Tv (även om det är vid baren så är det bra) med Hv´s matcher även om det inte alltid är så att man kan få ljud till matchen. Är inte det mest glamourösa stället men funkar :slight_smile:

det är alltid HV på väggen hemma hos mig söder om gbg.