HV-tippet 2023/2024

Det verkar som att det är uppskattat att jag håller i tippet och det gick ju ganska bra förra säsongen. Det blir färre och färre missar från min sida. så jag tänkte att vi kör väl en vända i år igen.

Även att jag skapar tråden redan nu så räknar jag inte med försäsongsmatcherna. Vill ni ändå tippa på dom så kan ni väl göra det men det är inget jag räknar och lämpligast blir väl att hålla det i en egen tråd.

Reglerna blir som tidigare år med 5p för resultat och 2p respektive 1p för poänggivande spelare.
Med andra ord. Tippar du rätt resultat så får du 5 poäng. Gör spelaren du har tippat på mål så får du 2 poäng, 2 mål ger 4 poäng osv. Samma sak med assist fast där gäller 1 poäng per assist.

Tippet ska vara inne senast vid matchstart. Startas matchen vid 19:00 så ska tippet vara inne senast 18:59 enligt forumtid. Resultatet som gäller är efter ordinarie tid.
Jag går efter Swehockey.se när jag kontrollerar resultat.

Eftersom jag alltid frågar om priser så tänkte jag förekomma den här gången.
Herrlaget har i två omgångar varit på jobbet. Så jag passade på att köpa en T-shirt som jag hade dom till att signera.

Det stora priset den här säsongen är med andra ord en signerad T-shirt.
Hoppas det smakar.

Lycka till!!

pris

19 gillningar

Fantastiskt bra jobbat!

Hjälte! Är ju nästan så man ska gå ifrån 7-1 med den tröjan i potten
heart_eyes
:star_struck:

Fantastiskt! Då får man ju skärpa sig. Bra med lite försäsong även i tippningen även om det bara gäller ära. (Nu är det ju mycket svårare, med nytt lag, ny ledartrojka och osäker laguttagning, än vad det kommer att vara i omgång 20) Jag tror på 2-4 och Lenc poängspelare.

HV-FHC
1-3, brännström

HV - FHC
3-3
Tedenby

4-6
Kaski

HV - FHC
3-5
Brännström

HV-FHC
7-1
Foppisov

1 gillning

HV - FHC
4 - 3
Borgström

4-1 HV
OSL

HV - FHC
1 - 3
Lindbäck

HV-Feskeköka
6-4
Herman Träff

Hv 5 Fisk 1
Borgström

HV71 - Frölunda HC 3-2
56 F Forsberg

1-4
Borgström

HV-Tjockhult
6-4
Nardella

Sent ute, tippade i fel tråd :wink:

1 gillning

IKO - HV
3-3
Lenc