HV-tippet 24/25

Ny säsong, nya bedrövelser…eller kanske möjligheter.

Förra året fick vinnaren en jättetjusig t-shirt. Det verkar inte som att jag får möjlighet att fixa nåt liknande i år. Så antingen tippar vi om äran eller så kanske nån annan kan trolla fram nåt kul pris.

Men vi kör väl ett år till då.
Reglerna blir som tidigare år med 5p för resultat och 2p respektive 1p för poänggivande spelare.
Med andra ord, tippar du rätt resultat så får du 5 poäng. Gör spelaren du har tippat på mål så får du 2 poäng, 2 mål ger 4 poäng osv. Samma sak med assist fast där gäller 1 poäng per assist. Tippet ska vara inne senast vid matchstart. Startas matchen vid 19:00 så ska tippet vara inne senast 18:59 enligt forumtid. Resultatet som gäller är efter ordinarie tid.
Jag går efter Swehockey.se när jag kontrollerar resultat.

Eftersom det är lite svårare att se klockslag i det här forumet så ser jag gärna att ni inte väntar till sista sekunden med att lägga ert tips. Likaså om man ändrar sig. Gör ett nytt inlägg istället för att redigera det gamla. Är det flera inlägg från samma person så utgår jag från att det senaste av dom gäller.

Och så en sista sak. Eftersom en del inte skriver ut vilken match det rör sig om så kommer jag inte att räkna dom tipsen. Var tydliga.

Det är helt ok med HV - träsko, 3-2 AP20. Den förstår jag. Men står det 3-2 Pettersson så har jag ingen aning. Oftast kan man lista ut vilken match det gäller men är det precis i ett bryt mellan 2 matcher blir det värre. Likaså spelaren, menar man Hugo Petterson eller stavade man Petersson fel??

Med andra ord. Var tydliga.

Lycka till!!

11 gillningar

Växjö - HV71
4 - 2
Day

VLH 5 - 2 HV71 Isac Brännström. Tack för trådstart :pray:. Känner mig mycket mer optimistisk än denna första tippning :blue_heart::yellow_heart::white_heart:

Växjö - HV71
2 - 3

AP

Växjö - HV71
4-1
Luoto

Fakers - HV71 2-4 AP20

Växjö - HV71

1 - 3

Alsing

Växjö - HV71 3-3
Louto