HV-tippet 24/25

Modoröv 7-1 HV
Jinx

MoDo - HV71
5 - 2
Jonathan Ang

11 % ute ur tippet

Jag var alldeles för positiv som tippade 2 vinster till HV

Dum fråga men vad hade man fått för poäng i tippet om man hade tippat förlust 2-3 i alla matcher och borgström som poänggörare?
Det borde gissningsvis blitt en rätt bra totalpoäng, med tanke på att vi i snitt gör 2 mål och släpper in 3.

Du hade landat i toppen. 9:a tror jag.
71 poäng. Men faktiskt bara 3st med rätt resultat.

Då körde jag enbart HV-förluster på det. 2-3 hemma och 3-2 borta.
Jag testade att köra med 2-3 rakt av också. Man får faktiskt samma resultat då. 71 poäng.

Efter tre omgångar är de största pessimisterna och optimisterna utslagna. :slight_smile:

3 gillningar

Jag längtar tills jag får fel.

1 gillning

62 % is still in the running towards becoming America’s next Top Model

4 gillningar

RävRöv - HV
5-1
Lenc

42 % kvar

1 gillning

Hoppas att 31%-gänget har rätt

Väntar på sista uppdateringen här @sArg-gubbe :muscle::raised_hands:

7 gillningar

Jävla optometrister…

Glad att ha fel, med det är en engångsföreteelse!

Wisdom of the crowd!

1 gillning

Jag försökte mig på det under andra halvan av säsongen.

När vi tippade så körde jag medianen av resultatet och medianen av vilken spelare som tippades.

Det hjälpte föga…

2 gillningar

En fundering.

Hade det varit av intresse att köra en insamling till nästa års tips. Hv auktionerar ut tröjorna nu och hade varit skoj att buda hem en o ha som vinst nästa år..

Inser att inte alla som är med o tippar kommer bidra. Men hade varit skoj..
är det en bra idé? Alt har någon kontakter in i Hv som kan se om de kan vara med o sponsra.. ändå rätt stort intresse i det allra bästa forumet..

Jag ställer på det.
Jag tänkte annars att inför nästa säsong så ska det vara en deltagaravgift. 40-50kr eller så.
Då kan vi ha ett par priser iaf. Även om jag räknar med att vi blir färre än i år om jag inför en avgift.

2 gillningar