Intresse för delning av säsongskort 22/23?

Det var med blandad framgång vi förra året satte ihop ett par sittplatser till forum-deltagarnas förfogande.

Plus: Vi hade hyffsad uppslutning och vi var några stycken som fick träffa varandra och umgås IRL. Jag själv tyckte detta var jättetrevligt.

Minus: Det verkade inte som gemene forum-deltagare fattade vad det handlade om. Flera trodde att det kostade pengar. Trycket på att låna platser var inte heller så stort som jag/vi hade trott.

Så, frågan är om vi skall köra ett år till?
Vilka är intresserade att pytsa in pengar?
Jag vet inte om vi kan få samma deal som förra året, dvs halva priset, men jag behöver veta omfattningen innan jag tar det med föreningen.

Andra åsikter?

Det som var viktigast för mig var att stötta Hv under en tuff tid. Bonus blev såklart att samtidigt kunna stötta forumet lite, som är otroligt viktigt för mig av nån märklig anledning… :slight_smile:
Men intresset var kanske inte jättestort härifrån, som du är inne på. Känns som de flesta löste biljetter på annat håll.

Sen… jäklar vad kul det var att kunna gå på matcher i Jkpg igen. Det var inte ofta innan dess, kan jag säga.
Och jäklar vad trevligt att träffa er biljettinnehavare och en del andra profiler härifrån. Det bygger nåt i all gemenskap.
Kommer nog aldrig att glömma final 1. :laughing:

Vet inte om framtiden. Uppdraget för mig känns klart, men man vet ju aldrig.

Jag är gärna på ett år till. Grabben är fortfarande för liten för att jag ska kunna gå varje vecka ändå.

Då tycker jag vi bumpar denna tråd å kollar intresset igen. Nu när laget börjar se bättre ut… (jävla medgångssupportrar :smiley: )

Jag kan nog va intresserad nu med. Blir ju egentligen ren sponsring då jag förmodligen inte kommer ner på mer än typ 2 matcher iaf.

Jag går gärna in och sponsrar med en liten peng. Precis som Andersson lär det inte bli många matcher för mig på plats, men är gärna med och bidrar.

Blir det inga platser i år eller? Jag funderar på att boka på ståplats annars.

Jag kan dra i det. Har tyvärr haft en jävla massa annat fram tills nyss. Jag mailar och kollar läget. Vi väntade till denna tid förra året oxå för att säkerställa att vi inte sniker på HVs goda vilja och plockar sånt andra skulle betala fullpris för.

Vi har fått en deal.

Jag PM-ar samtliga intresserade. Är någon mer intresserad, hojta!!!

Uppdatering.

Det verkar bli fyra platser även i år, på snarlikt ställe. Hurra för alla som bidrar!!!

HV hade “paxat” dessa platser till oss :smiley: Jag trodde först vi bommat då den inte kunde ses på bokningssidan…

Mer info följer.

Så, nu har jag fått bokningen av HV.

Vi har samma platser som förra året: Röd sektion, rad 9, 224, 225, 226, 227.

Uppdatering av regler/info kommer inom kort men det är endast små skillnader. Så nu kan man återigen låna dessa platser utefter de regler som gällde förra säsongen.

SLÄPP PUCKEN!!!

Kungar!