Invasion Malmö 24/10

[url]http://www.northbanks.se/2015/08/19/north-banks-storsta-resa-genom-tiderna-invasion-malmo/[/url]

Lördagen den 24 oktober är det dags för North Banks största resa genom tiderna!
Denna gång bär det av till Malmö och vi har 1500 platser.
Året 03, var det 28 bussar från NBS till Stockholm, visst ska vi slå det iår?

ANMÄLAN:
– Du anmäler dig hos Daniel Viscovich i vårt bås under hemmamatcherna.
– Du betalar kontant, 190 kronor/Medlem. 250/IckeMedlem, vid anmälningstillfället.
– Du kommer få en biljett som du MÅSTE visa upp vid påstigning på bussen dagen vi åker. Har du ingen biljett blir det ingen resa.
– Vill ni åka i samma buss, MÅSTE ni anmäla er SAMTIDIGT eftersom vi fyller en buss i taget. Det är INTE tillåtet att byta buss!
– Först till kvarn gäller och vi börjar att sälja biljetterna under HVdagen 30/8 Arenan öppnar 11,30

OBS! Familjer kommer kunna anmäla sig till speciella familjebussar, samt partyprinsar- och prinsessor.

PRIS:
– 190 kronor för medlemmar. 250 kronor för icke medlemmar.
– I priset ingår resa tur och retur, matchbiljett samt lättare förtäring vid paus på vägen till Malmö. Samt en T-shirt.

AVRESA:
– Vi åker från Elmia klockan 12.00 den 24 Oktober.

BOR DU UTANFÖR JÖNKÖPING?
För er som inte har möjlighet att ta sig in till Kinnarps och anmäla sig så finns det självklart möjlighet för er att anmäla sig via telefon. Detta gör man till Daniel Viscovich på nr 0708-64 17 50.
Han förklarar där hur man gör med betalning osv.

Våra invasionsresor innebär oförglömliga minnen både för oss och laget, så tveka inte att anmäla dig.

ALLA SKA MED!

/North Bank Supporters.

Årets höjdpunkt! Vi ska dock åka tåg ner och köpa platser i närheten av hvklacken. Är det någon som vet vart i arenan hvfansen kommer vara. Har för mig att det brukar vara (om man ser arenan ovanifrån som den brukar gestaltas) i vänstra hörnet?
Det är väl bara sittplats i arenan va? Har varit där flera gånger men blandar ihop olika arenor med varandra.

Var så jävla hypad på denna resa tills jag fick reda på att högskoleprovet är samma dag. Tråkigt, men får följa matchen på annat sätt istället. :frowning:

Det går ju ett nytt i mars/april nån gång :sunglasses:

Perfa!

// JV

Kommer klacken vara avspärrad från övriga arenan eller kommer man kunna knalla runt och kolla läget i Percys bygge?

Så var resan bokad! Ses där :smiley:

Några fler från forumet som tar sig på resan? :slight_smile:

Hade hoppats på fler än 711 st från JKPG men det är inte dåligt!

Vi är fyra st. Två av oss åker bil och två ansluter nere i Malmö. Tror vi har platser bredvid nbs

Tror bara det är jag som är medlem på forumet dock

Ok köpte mina biljetter genom NBS ansluter från Köpenhamn, så svårt att ta buss från jkpg.

Finns det något twitterkonto el liknande man kan följa för att se live hur det går för folk på väg ner? Hade varit skoj.

Själva åker vi neråt strax. Taggad till tusen!

Möte ett megagäng blågula fanns när jag och sonen vart på till Rosenlundsbadet idag. Cruts låt spelades och öl sänktes
Tänkte skrika -andra sidan är ni klara, med då hade vrålet tillbaks blåst av min nyinköpta HV-hood :wink:

Så här såg det ut inför invasionresan till Hovet 2009 :smiley:
northbanks.se/2015/10/05/fle … ovet-2009/

Har någon filmat invasionen så att vi som inte kunde åka med kan se den? :slight_smile:

Grymt jobbat! Synd att media (förutom HVTV) inte uppmärksammade det mer

Jag är otroligt imponerad över insatsen. När man lyssnade på radion var det bara HV fans som hördes i 60 minuter.

Någon som vet om det är någon ny invasion planerad för i år. I Malmö eller någon annanstans? Hittar inget på NBS sida om något i alla fall…

Det brukar komma upp senare under sæsongen.

Du ær allt før tidigt ute :wink:

Ring Kurre - han vet. Legenden inom HVs supporterkultur och expert på resor. Hälsa från mig.