På lördag 4/1 är det så dags för 2025 års första match och även stort bortafölje. Redhawks står för motståndet och det är invasionsresa för NBS. Knappt 600 biljetter verkar vara sålda bussresor. Vilka tar sig till Malmö? Åker ni med NBS eller tar ni er till matchen på annat vis?
Åker med NBS tillsammans med grabben och frugan!
Åker själva tre personer. Fick tyvärr platser flyttade från kortsida till långsida….
Bussarna går bara från Jönköping utgår jag ifrån?
Någon som har koll på vart exakt bussarna kommer att stå i anslutning till elmia?
Om vi vill köpa biljetter och vara vid hv klacken vilka sektioner gäller?
Jag och min sambo (som är ett stort Rögle-fan/älskar att se Malmö förlora) kommer åka ner själva från Ängelholm för att se matchen och sova över på hotellet vid arenan. Kommer sitta på A2 så hoppas ha mycket Håve-fans omkring oss. Senaste invasionen jag var på var Frölunda borta 2016. Även om antalet supportrar är desto mindre den här gången så hoppas vi på bra tryck.
Jag har igen aning kring hur det ser ut med antalet lediga platser men man/NBS kommer husera på sektionerna A1 samt delar av A20 och A2. Det är i alla fall den senaste infon jag hört. A1 är ju bortasektionen så känns rimligt.
Hörde att man hade 500 platser, som sen blev uppbokade, men att även alla på reservlistan gar blivit erbjudna biljetter så jag antar att de fått fler biljetter tillgängliga.
Vi är ett gäng på 7st som åker ner i egen regi, vi sitter på A2.
Vi kommer 3 personer och bor i Skåne. Biljetter på A3.
Man blir ju lite sugen på att åka faktiskt…
Bokat via nbs men vi tågar från Halmstad! Ses där gott folk
Någon mer som är sugen men som inte fått tummen ur? Från Jönköping/huskvarna
För er som inte bestämt er så finns det nu fler biljetter till bortastå genom NBS, dock utan bussresan då bussarna är fulla.
var hittar man det för hittar inte de på hemsidan?
Finns på deras Facebook
Här har ni en direktlänk till NBS-sida:
NBS Facebook-sida
Fan tänk att vi har chans att få tillbaka tre spelare imon och inte vilka som helst heller. Sjukt. Dock nervös att förlusten kommer imorgon. Tyvärr.
Om alla är 3 är tillbaka så vill jag se…
Louto- Borgy-OSL
Ang-OFM-Lenc
Reber-Kero-AP
Brännan-Lindbäck-Tedenby
Håller med till 100% på den uppställningen