JCWC 2018 HV71 J20 - Lokomotiv Yaroslavl

[size=150]HV71 J20 [/size][size=200]VS [/size] [size=150]Loko Yaroslavl[/size]

__________________________________ [size=150]Final i Junior Club World Cup[/size] ________________________________

HV71 J20 har 4 raka segrar så här långt i turneringen. Det lilla jag sett så har de spelat riktigt fin hockey, med bra fart och relativt bra PP, något de kanske inte lärt sig av A-laget :wink:

Damn, missade några minuter pga things, vad har hänt?

Aj, ful jävla smäll av ryssjäveln :imp: :imp: :imp: :imp:

Svensson nere :cry:

det va en ful jävla ryss, får 5+game för hårig röfv.

Bra start på PP… nära.

5 mot 3, puck out.

fan… några bra intentioner, no cake.

Ok, Förutom de fem minuterna i 5 mot 4, inklusive 2 min i 5 mot 3, så ser Loko bättre ut, starkare. Det ser ut som om PP för Loko ibland. Nu nämnde förvisso kommentatorn att det var en hel drös med Lokos lag som oväntat spelar med laget då de egentligen skulle spelat med seniorlaget… oklart vad han menade med det… skulle inte förvåna mig om ryssarna lagdopat sig… jag har låga förväntningar på det mesta från denna civilisationens baksida.
Men HV behöver höjja sig, detta motstånd ser svårare ut än de tidigare, även om jag inte sett allt.

Ser riktigt svårt utad idag. Ryssarna känns ett nummer större. Men fortfarande 0-0, så allt kan hända.

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

1-0

nära 2-0… mkt bättre från HV nu.

:open_mouth:

tjena, juniormisstag höll på att resultera i en i röfven…

Skit…

1-1

#93 i Loko är 2.45m lång :open_mouth:

vilket hemjobb av #5 (Holmström?) i HV, fy fan va fint, killgråter lite…

Det hettar till… undra vem som vinner på de… ?

HV-lirarna visar lite attityd. I LIKE. Dom trycker till fulryssarna när så krävs.

De har 7 spelare som spelade matcher i KHL förra säsongen, vissa så många som 20 matcher. Runt 5 av dessa förväntas inte spela några MHL matchern i år (bara uppskrivna på KHL på eliteprospect) men är än dock med i denna turneringen.

#23 i HV är en av dem, både def och offensivt. :smiley:

:open_mouth: :open_mouth:

eller nä, jag är inte chockad… tack för infon :exclamation: :exclamation: :exclamation:

fan… bp