Kvalmatch 1: HV71 - IK Oskarshamn

Man känner sig inte trygg med killen i målet direkt

1 gillning

Som sagt, med Ortio i mål. Ingen medspelare litar på honom. Att det finns kunniga hockeyögon som INTE ser det är en bedrift i sig…

2 gillningar

Hur mycket skall dom få hänga på oss!!!???

1 gillning

Lindbom är även han en av de som inte borde vara kvar i klubben. Eftersom det var han som tillsatte Norberg borde han vara först att gå, någon halvminut innan Norberg, dvs.
Är någon av dem kvar nästa år är det bara att glömma att se någon seriös satsning på ett bra tag framöver, om någonsin.

Jag är ingen fan av Ortio och hade hellre sett Dichow, men första målet är ju Lindbäcks och det andra är helt ett riktigt flytmål.

Men vi gör ju inga mål framåt även om vi skjuter 40 skott.

3 gillningar

IKO lyckas med att ryggsäcka hela tiden. HV får inga lägen.

Inte för att jag skulle gå men jag kan lite förstå om det är 0-3 innan första perioden är slut i en så här viktig match.

Men är hakning borttaget ur regelboken?

Hur fan kan Lindbom få träna detta lag!!! Han har bevisligen inte kompetensen att ta ut bästa laget!
Jävla sopa!! Försvinn i från vår förening!!

3 gillningar

Måste in ett mål nu

Tror HV måste snäppa upp det fysiska spelet för att utmana. Vinna kampen i läget före avslutslägena.

Rutin väger tydligen högre än dagsform… Inte för att dichow varit superhgrym men ortio har ju inte varit alls bra…

2 gillningar

Lindbom kör på sina favoriter.
Det är sen gammalt.

4 gillningar

Så jobbigt att sitta hemma och kolla, är man där kan man bara gå upp i att ge järnet på läktaren och försöka lyfta laget, här blir fokus på allt som går fel.

KOM IGEN NU HV!

1 gillning

Vi skapar ingenting. Hela laget har huvudet i röven.

Tror du på Tomten med?

Och HV71 kör på sina gamla favoriter på ledande positioner. Det är därför det ser ut som det gör.

1 gillning

Fyfan vad dåliga vi är. Så jävla förtjänta av att spela HA

1 gillning

Saknar Bobby också…

1 gillning

Tror nog mer på tomten än att HV klarar sig kvar i SHL med detta spelet