Kvalmatch 1: HV71 - IK Oskarshamn

Ingen Träff eller Foppa. Måns i 3:e. Ortio i mål. Lindbom gör alla fel igen hoppas vi inte får lida för hans IQ-fiskmås strategi.

3 gillningar

Alla bussresor till bortamatcherna och sena stopp på något sunkigt hak för en korv på hemvägen. För hes för att kunna prata på två dagar :heart_eyes:

2 gillningar

Nä… Det är nu Lindboms genialitet kommer visa sig. Ta det lugnt, vi ställer rätt folk i skridskorna. Det här ser jäkligt bra ut. :+1:

1 gillning

SLÄPP PUCKEN!!!

2 gillningar

Sitter i VIP-loungen och träffade Wahlman igen! Han önskade oss lycka till

2 gillningar

Oddset vid hemmaseger 1.71 mot 4.20 vid bortaseger.

Kommer du ihåg numret till JP:s telenytt @Farzan ? Var ju tvungen att ringa och lyssna på en bandad röst som läste upp alla resultat från kvällens omgång. Gick ju inte att vänta på att JP skulle dimpa ner i brevlådan :smile:

Det numret kommer jag inte ihåg. Däremot minns jag han som stod uppe på en plattform i hörnet och hände upp siffrorna i alla matcher som spelades. Telefonen ringde hela tiden.

Ha ha ha, ja jävlar…det var tider det :grinning:

Man ska inte säga att det var bättre förr, men jävligt kul var det i alla fall.

1 gillning

Owe Thörnberg skjuter hårt som satan,
genom väggen ut på gatan!

4 gillningar

42 minuter kvar…

2 gillningar

Kan bara meddela att trots att jag brukar ligga lite före forum så håller jag igen 30 sek före post.
Och nej inte ens hos mig har matchen börjat ännu.
:joy:

1 gillning

Bara jag som tycker Lenc borde fortsätta med Shore och Borgström sen sätta AP med osl och ofm och flytta Brännström till tredje?

@TimpanHV71 på plats vart befinner du dig?

Bergan sköt över skyddsnätet och in genom rutan på kiosken. Pucken slog ner i den stora byttan med senap, så när Allan & Ulla kom till kiosken dagen efter var det senap över alla väggar.

1 gillning

Ha ha ha, ja han hade löd i klubban. Sas att han kunde dra pucken två varv runt rinken :sweat_smile:

1 gillning

Han är nog i VIP baren bakom sektion N

2 gillningar

Tänkte nästan det. Vet att han sitter där uppe

Tror OSL blir matchen spelare. Har det på känns han har vilat och har åkningen för att krossa IKO.