Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaarååååååååååååååååååååå
Äckliga jävla LEKSAND, SITT NER
JAAAAAAAAA SÅ JÄVLA GÖTT
Är det försent att låna ut Hugo till AIK?
Vilken release!!!
Ska vi inte behålla ovechkin?
Så gött….
Och dääääär blev man på dåligt humör igen
Nu syntes det ju plötsligt att de hade övat! Magiskt!
Det Ang gjorde innan målet, så jävla snyggt!
Rättvist var det också
HP! Signa den killen på livsti…
Just det.. han är ju också förlorad.
Vilka var det vi skickade ut i förra PP’t?
Ang bra pass, hjälte ![]()
sjukt viktigt mål efter en usel period
Hur långt kontrakt har Hugo med Malmö? Vi kanske ska förhandla om en övergång när det kontraktet går ut redan nu?
Ni får tillbaka Björn och Kollars kompis Anton?
Jävlar vad effektivt när man får sån förflyttning på målvakten, att han går ut långt och fel vid skottet
Undrar om domaren kan hålla nivån här…
Ja så sura de blev när Liljander drog så