Kvalmatch 2 (25/26): HV71 - Leksands IF

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaarååååååååååååååååååååå

1 gillning

Äckliga jävla LEKSAND, SITT NER

2 gillningar

JAAAAAAAAA SÅ JÄVLA GÖTT

Är det försent att låna ut Hugo till AIK?

8 gillningar

Vilken release!!!

1 gillning

Ska vi inte behålla ovechkin?

1 gillning

Så gött….

1 gillning

Och dääääär blev man på dåligt humör igen

Nu syntes det ju plötsligt att de hade övat! Magiskt!

1 gillning

Det Ang gjorde innan målet, så jävla snyggt!

2 gillningar

Rättvist var det också

HP! Signa den killen på livsti…

Just det.. han är ju också förlorad.

1 gillning

Vilka var det vi skickade ut i förra PP’t?

Ang bra pass, hjälte :wink:

2 gillningar

sjukt viktigt mål efter en usel period

1 gillning

Hur långt kontrakt har Hugo med Malmö? Vi kanske ska förhandla om en övergång när det kontraktet går ut redan nu?

Ni får tillbaka Björn och Kollars kompis Anton?

2 gillningar

Jävlar vad effektivt när man får sån förflyttning på målvakten, att han går ut långt och fel vid skottet

1 gillning

Undrar om domaren kan hålla nivån här…

Ja så sura de blev när Liljander drog så

1 gillning