En spelare som AP ska kunna överglänsa varenda MoDorövf på isen, men karln tar ju inte ens i. Inga start/stopp, ingen intensitet. Tråkigt att se.
Ap20 är lika potent som en piggelin från förra sommaren…
Krävs ju att Hv ligger på som fan nu om vi ska vända det här! Släng puckar på mål bara. Ett PP hade varit guld värt nu.
AP måste vara skadad? Kunde knappt ställa sig upp efter att han ramlat.
Blomman sålde alla sina HV-aktier fem minuter innan matchstart
APs bäst före datum…
2 mot en, HV får som vanligt ej rätt adress på pucken
Första säsongen för Blomman i SHL säger kommentatorn. Sista säger jag.
2 mot 1 och man får inte ens pucken på mål. Det är SÅ man spelar hockey i HV71.
Luoto verkar vara den enda som vill ngt, så spelar han med 2 isglassar. Coatcha Blomman, sätt ihop våra bästa spelare, bänka Petersson, agera!
Nu är väl visserligen andrakedjan den enda som skapar något av “värde”. Blev ju mål också. Men AP:s kroppspråk idag. Nog för att han normalt sett kan se lite loj ut. Men idag. Han ser ut som jag känner mig… Och det är inte speciellt bra.
Kan bara instämma. Man blir inte ens arg längre och det säger endel…
Även om hoppet aldrig ska överge oss supportrar, så har laget inget, absolut inget, som pekar på att detta går att vända.
Att fortfarande lida för vad liga Davidsson och Nubben gjorde mot denna förening får mig att kräkas!
Shit Jonathan Ang, spelar han i vårt lag?!
Sänker hela lagets huvuden som så många gånger förr. Det är ett gift att ha sådana spelare i sitt lag. Hur skickliga de än kan vara individuellt ibland
Tror det är det sista vi ser av AP.
Tyvärr.
Var kan man lira på att AP sätter nästa mål?
Finns för många religiösa hjärntvättade feb-fans tyvärr… kommer ny insändare om synd om Ab och hatet.
tänk sp hade AP haft tedenbys vilja… vilken jävla spelare han hade kunnat vara igen
Inte tyvärr
Skjuta från slottet
Skjuta från tekningcirkeln