Kvalmatch 4 (25/26): Leksands IF - HV71

Ja, fy fan ..lider med dom..vill inte byta plats!

3 gillningar

Jaa riktigt tunga intervjuer… att de fortsätter fråga…

2 gillningar

12 gillningar

haha WIN är för skön o vill testa båset

4 gillningar

“Det var full fräs”

:joy:

8 gillningar

Oerhört skön. Oerhört.

Dialekten och blicken är ju också plus i kanten. Även om jag inte gillar Stockholmska.

Nej inte alls pga det, menar att människan Anton Blomqvist förtjänar respekt inte hans tränarkompetens.

7 gillningar

Bra ledare är inte samma sak bra tränare/coach.

Jag hoppas att de flesta kan se den skillnaden. Och jag hoppas de flesta kan se att som elittränare så har han inte de result som krävs för att klara av jobbet.

Får sånna jävla vibbar av Magnus Uggla från G som i gemenskap så fort WIN öppnar käften haha…

Jag köper det, men håller inte med om det. För mig är han en inkompetent envis åsna som, som sagt, vägrar inse sina begränsningar, jag tror inte ens att han tar åt sig av kritiken utan är övertygad om sin egen förträfflighet och att alla har fel.

Jag tänker både och, som sagt tidigare:

Det ÄR inte Blommans jobb att sätta sig själv på läktaren, lika lite som att en spelare inte bänkar sig själv.

Därav att han orkat fortsätta är imponerande.

Att han gjort ett bra jobb, nej.

Att ingen ovanför stöttat/förändrat:

-väldigt oimponerande.

Människan Anton lät väldigt bitter.

Har han haft en omöjlig situation i HV eller bristande sjukdomsinsikt?

Ingen aning…

Jag menar inte att han ska bänka sig själv, men att han borde se att fan, detta funkar inte, något måste göras, inte bara köra på i samma jävla hjulspår oavsett hur det går. Jag kan inte minnas mycket självkritik (förutom att han inte har förberett killarna) från honom.

Det är ursäkt på ursäkt, inlindat i att man inte ska skylla på det han använder som ursäkt, t.ex “vi ska inte skylla på skador…men fan vad skador vi har haft”, men någon riktig självrannsakan har jag inte sett varken i ord eller handling.

1 gillning

Agreed, om man inte vet vad man ska göra blir det ursäkter.

En bra chef/styrelse omfördelar då uppdraget om man inte köper ursäkterna.

Har någon i privata arbetslivet träffat på en (dålig) chef som själv sagt upp sig för att de suger?

Nån som skyller sitt misslyckande på allt och alla andra?

Jag tror de flesta haft den chefen…nån gång…

Det här måste ju vara topp-5 som en av de mest klassiska matcherna i HV:s historia? Kvittera med 10 sekunder kvar och sedan säkra kontraktet i förlängningen.

8 gillningar

Vill passa på att tacka er här på forumet. Ni är en stor anledning till att man orkar fortsätta följa misären. Tack!

Nu ser vi framåt emot förhoppningsvis en ljus framtid!

Älska HV!

21 gillningar

Jag har av någon anledning alltid trott att det ska lyckas för HV med Anton som huvudtränare och trots kvalspelen så är det fortfarande något som säger mig att det kommer att bli så. Tycker han utstrålar energi, engagemang och viljan att vinna plus att han kan föra sig och hantera hela mediacirkusen väl.
Landar i att han bör få stanna.
Prestationen och resultaten kommer ändå mest an på spelarna i min värld.
Men om det barkar åt helsicke redan tidigt även nästa säsong då är mitt rått också mågat, då ska Anton bort.

1 gillning

Grattis otroligt bra gjort. Jag har aldrig skrattat så mycket som jag gjort till era kommentarer om hv, sett mig i spegeln​:rofl:

Vi syns i finalen nästa år.

Karlstad hälsar​:heart:

9 gillningar

Varför ska HV ha kvar AB om resultatet ändå bara beror på spelarna?

2 gillningar

varsågod och välkommen in i värmen!

Länkar denna av ingen speciell 1-1 med 10 sekunder kvar.

7 gillningar